سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شجاعت دکتر احمدی نزاد در برچیدن سازمان صهیونیستی برنامه وبودجه

شواهد و ادله صهیونیستی بودن سازمان برنامه وبودجه در زمان تاسیس بوسیله فراماسونرها

حضرت آیت‏الله خامنه‏اى رهبر معظم انقلاب اسلامى(حفظه الله تعالی)در دیدار رئیس و معاونین سازمان برنامه و بودجه با ایشان طى سخنانى بر ضرورت رعایت شاخصه‏هاى عدالت اجتماعى در تمامى برنامه‏ریزیهاى کلان کشور و نیز بهره گرفتن از الگوهایى متناسب با واقعیتهاى جامعه اسلامى ایران در این برنامه‏ریزیها تأکید کردند و توجه سازمان برنامه و بودجه را در امر برنامه‏ریزى بر تغییرناپذیر بودن وضع و محاذات کنونى جمهورى اسلامى ایران با آمریکا، به عنوان یک اصل مهم و خدشه ناپذیر لازم دانستند.
مقام معظم رهبرى در این دیدار با ابراز امیدوارى از روند اصلاح امور سازمان برنامه و بودجه در زمان مدیریت آقاى میرزاده، اهمیت انجام یک حرکت کیفى و عمقى به سمت وضعیت مطلوب و مورد نیاز کشور در این سازمان را خاطر نشان کردند و فرمودند: سازمان برنامه و بودجه یک دستگاه اساسى براى کشور است و با اصلاح آن مى‏توان به حل مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور به شکل واقعى و صحیح، امیدوار بود.
حضرت آیت‏الله خامنه‏اى تنظیم شاخصهاى عدالت اجتماعى و رعایت آنها را در امر برنامه‏ریزى، یک مسأله مهم و اساسى خواندند و فرمودند: اساس کار در جمهورى اسلامى ایران مبتنى بر تحقق آرمانهاى اسلامى است، بنا بر این در یکایک کارهاى برنامه‏ریزى و سیاستهاى کلان کشور در امر توسعه این مهم باید مورد توجه قرار گیرد و هیچ فشار سیاسى خارجى و نیز هیچ ضرورت اجتماعى نباید موجب صرفنظر کردن از آرمانهاى اسلامى شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامى وجود تعارض میان توسعه و ارزشهاى انقلابى و اسلامى را مردود دانستند و فرمودند: حفظ ارزشها براى ملت ما یک اصل مبنایى است و هدف و انگیزه حضور ما در صحنه کشور نیز همین است. عدالت اجتماعى در مرتبه اول آرمانهاى ماست و مسأله توزیع عادلانه درآمد، کم‏کردن فاصله بین طبقات جامعه و نیز فراهم کردن فرصتهاى شغلى براى همه باید به عنوان شاخصهاى عدالت اجتماعى در برنامه‏هاى کلان کشور مورد توجه جدى قرار گیرد.
مقام معظم رهبرى اهمیت پایبندى به اصول در تمامى بخشهاى دولتى و حفظ استقلال سیاسى کشور در امر برنامه‏ریزى را مورد تأکید قرار دادند و فرمودند:
 سازمان برنامه و بودجه در گذشته اساسا با تفکر آمریکایى و با هدف استفاده از الگوهاى غربى به وجود آمد . اما ایران اسلامى الگوى متناسب با واقعیات خود را دارد و بر همین اساس، این سازمان باید در برنامه‏ریزیهاى خود با روحیه کپى کردن نظرات غرب مبارزه کند. چون آنچه را که غرب در زمینه توسعه بیان مى‏کند از فرهنگ و اهداف استعمارى جدا نیست و به نظر مى‏رسد که هدف غرب از انتشار برخى نشریات علمى، نفوذ دادن افکار خود به محافل علمى و سازمانهاى برنامه‏ریزى کشورهاست. بنا بر این انتشار یک فکر و نظریه در برخى نشریات علمى غرب نمى‏تواند دلیلى بر اتقان و صحت آن باشد و سازمان برنامه و بودجه در برنامه‏ریزیهاى خود باید به این مسأله توجه کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى افزودند: سازمان برنامه و بودجه در زمره دستگاههایى است که عناصر آن باید شدیدا پایبند به اصول باشند. و در این صورت است که برنامه‏ها برمبناى واقعیات جامعه ایرانى یعنى مردم، اسلام، آرمانها و شکل خاص حکومتى آن تدوین خواهد شد.
حضرت آیت‏الله خامنه‏اى خروج از روزمرّگى را خاصیت برنامه‏ریزى دانستند و افزودند: متأسفانه در برخى از بخشهاى بودجه از شاخصهاى برنامه کلان تخطى مى‏شود و سازمان برنامه و بودجه موظف است که با جدیت از آن ممانعت کند و موارد استثناء را به حداقل برساند و بگونه‏اى برنامه‏ریزى کند که مسؤولان بخشهاى مختلف کشور نتوانند برنامه کلان کشور را با تخطى از آن تحت تأثیر قرار دهند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى رعایت عواطف و احساسات مردم را در برنامه‏ریزیهاى نظام اسلامى ضرورى دانستند و فرمودند: امروز مسؤولین درجه یک کشور با مردم ارتباطات دوستانه و نزدیک دارند و شور و شوق و احساس صمیمیتى که مردم نسبت به سران کشور از خود نشان مى‏دهند در دنیا بى‏نظیر است. از اینرو سازمان برنامه و بودجه لزوما باید در برنامه‏ریزیهاى خود این عواطف عظیم مردمى را مورد توجه قرار دهد.
رهبر معظم انقلاب اسلامى از احیاى تفکر اسلامى در جهان به عنوان مشکل اساسى استکبار جهانى و در راس آن آمریکا با جمهورى اسلامى ایران نام بردند و فرمودند: زندگى مرفه در ایران اسلامى و شکوفایى اقتصادى و پیشرفت کشور هیچ نیازى به این ندارد که جمهورى اسلامى ایران با آمریکا، مذاکره، محاوره و یا رابطه‏اى داشته باشد. بنا بر این وضع و محاذات کنونى جمهورى اسلامى ایران با آمریکا هیچ تغییرى نخواهد کرد و سازمان برنامه و بودجه باید به این اصل مهم توجه کند.
حضرت آیت‏الله خامنه‏اى در پایان سخنانشان بر ضرورت استفاده از عناصر مؤمن و حزب‏اللهى متخصص در سطوح مدیریت سازمان برنامه و بودجه تأکید کردند و وجود این نیروها را براى انجام برنامه‏ریزیهاى صحیح و انجام کارهاى بزرگ در کشور حائز اهمیت دانستند و فرمودند: بنابه گزارشى که به من داده شده است در طرح مهم راه آهن مشهد - سرخس اکثر کار بوسیله نیروهاى حزب‏اللهى کشور از قبیل سپاه پاسداران و غیره که از تخصصهاى بالایى نیز در زمینه‏هاى مورد نیاز برخوردار بوده‏اند، انجام گرفته است.
بر پایه همین گزارش پیش از سخنان مقام معظم رهبرى آقاى میرزاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارش کاملى را از تحولات این سازمان در زمینه تنظیم بودجه به استحضار رساند و طى آن به افزایش بودجه عمرانى کشور، تثبیت نرخ ارز در جهت افزایش قدرت پول ملى، تخصیص امکانات و بودجه لازم به مناطق محروم کشور و اصلاح ساختار سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد.
منبع: سایت رهبر معظم انقلاب اسلامی/ دیداربا رئیس و معاونین سازمان برنامه و بودجه  در تاریخ  25/02/1375

 

چرا تغییر ساختار سازمان مدیریت و برنامه ریزی را باید با اطمینان به هم تبریک بگوییم؟

سازمان مدیریت و برنامه ریزی (یا همان سازمان برنامه و بودجه سابق) با اقدام شجاعانه دکتر احمدی نژاد متحول شد. سازمانی که اندیشمند معاصر استاد عبدالله شهبازی آنرا هیولای ایران بر باد ده!  نامیده بود...   چند نکته عجیب ولی واقعی درباره گذشته و دلیل تاسیس آن از چند عزیز برایتان می آورم که حتما جالب است. امید که این مختصر دریچه ای باشد به سوی تحقیقات میدانی تا میزان خیانت برخی و نفوذ دشمن و شجاعت احمدی نژاد بیشتر مشخص شود:

1- رهبر حکیم انقلاب در دیدار رئیس و معاونین سازمان برنامه و بودجه در تاریخ 25 /02/1375 :

...سازمان برنامه و بودجه در گذشته اساسا با تفکر آمریکایى و با هدف استفاده از الگوهاى غربى به وجود آمد . اما ایران اسلامى الگوى متناسب با واقعیات خود را دارد و بر همین اساس، این سازمان باید در برنامه‏ریزیهاى خود با روحیه کپى کردن نظرات غرب مبارزه کند. چون آنچه را که غرب در زمینه توسعه بیان مى‏کند از فرهنگ و اهداف استعمارى جدا نیست و به نظر مى‏رسد که هدف غرب از انتشار برخى نشریات علمى، نفوذ دادن افکار خود به محافل علمى و سازمانهاى برنامه‏ریزى کشورهاست. بنا بر این انتشار یک فکر و نظریه در برخى نشریات علمى غرب نمى‏تواند دلیلى بر اتقان و صحت آن باشد و سازمان برنامه و بودجه در برنامه‏ریزیهاى خود باید به این مسأله توجه کند.... متن کامل

2- عبدالله شهبازی تاریخدان معاصردر پایگاه رسمی خود در تاریخ پنجشنبه 17 آبان 1385چنین آورده است: 

  اقدام دکتر احمدی‌نژاد در به هم‌ریزی ساختار متصلب کنونی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقدامی درست و بجا بود. این اقدام به جسارت فوق‌العاده نیاز داشت و احمدی‌نژاد نشان داد که از این جسارت برخوردار است. امید که با دقت و کار کارشناسی جدّی ساختاری جدید جایگزین ساختار گذشته شود. من از سال‌ها پیش در برخی از مصاحبه‌هایم ساختار سازمان برنامه و بودجه را ناکارآمد خوانده بودم. واقعیت این است که این سیستم نه بر اساس اصول واقعی برنامه‌ریزی توسعه، که برنامه‌ریزی از خرد به کلان را می‌طلبد، بلکه بر اساس پیشداوری‌ها و قالب‌های نظری منجمد و وارداتی یا دیکته شده از برخی نهادهای بین‌المللی هماره برای بودجه ملّی و درآمد نفتی چاهی را می‌کند که پرشدنی نبود. این همان بختکی است که هیئت آمریکایی- یهودی مستشاران ماوراءبحار، با عضویت کسانی چون ماکس تورنبرگ و آلن دالس (رئیس بعدی سیا)، در نیمه دوّم دهه 1320 ش. برای تاراج درآمدهای ملّی ایران ساختند و میراث آن به جمهوری اسلامی رسید و تداوم یافت. به دلیل اهمیت مسئله، اگر عمری و تمرکزی بود شاید در آینده در این باره مبسوط تر سخن بگویم و و دلایل خود را عرضه کنم. احمدی‌نژاد اوّلین رئیس دولت پس از انقلاب است که جسارت درافتادن با این هیولای ایران برباد ده را داشت و این اقدام او قابل ستایش است!

3- دکتر عبدالله متولیان استاد حوزه و دانشگاه  در سخنرانی مهم خود در جمع منتخبان وفعالان عرصه فرهنگی در موسسه امام خمینی(ره) قم که در مجله فرهنگ پویا(نشریه دانشجویی دفتر پژوهشهای فرهنگی-پیش شماره نهم/اسفندهشتادوچهار صفحه 79 ) چاپ شده است پس از آوردن مقدماتی از برنامه ریزی صهیونیست ها درباره نبرد سایبرنتیک و تحلیل دوران پس از جنگ بیان می دارد که در دوران سازندگی بر اساس نظریه فوکویاما باید نظریه میکروپولتیک میل ها و میکرو فیزیک قدرت را اجرا کرد و برای پیروزی بر کشور ایران شیعی باید میل ها را عوض کنیم و از شهادت طلبی و جهاد به سمت دنیاطلبی و پول محوری و توسعه مادی پیش ببریم.  در همین راستا بنا بر آمار اعلام نشده در سال های دوران سازندگی(ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی) استکبار جهانی برای ورود به سازمان مدیریت و برنامه ریزی حدود هفتصد میلیارد دلار (؟!)خرج اعتماد سازی و نفوذ در آن سازمان مهم کردند...؟!   منبع: http://zionism.blogfa.com/post-183.aspx


نوشته شده در  جمعه 88/12/28ساعت  3:13 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]