سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بخش دوم از مقاله سوزاندن یهودیان درکوره وتهیه صابون ازچربی آنها+عکس وفیلم  بخش اول این مقاله را ازهمین وبلاگ یادرمنبع اصلی ازاینجا ببینید. 

تبلیغات فراوان در مورد صابون یهودی پس از چندین سال، برخی مورخان مشهور از داستان صابون سازی دفاع کرده اند. مورخ روزنامه نگار، ویلیام شایرر، در پرفروشترین کتاب خود به نام، ظهور و سقوط رایش سوم، مکرراً به این موضوع اشاره می کند.متخصص برجسته تبلیغات جنگی شوروی، به نام ایلیا اهرنبرگ، طی خاطرات بعد از جنگ خود می نویسد: «من در دست خود یک قالب صابون که عبارت چربی خالص یهودی بر روی آن حک شده است دارم که از اجساد مردمی که کشته شده اند ساخته شده است. ولی لازم نیست در مورد این قبیل چیزها صحبت کرد چون هزاران کتاب در مورد آنها نوشته شده است.»

اهرنبرگ، یهودی دروغ پرداز و متخصص ارشد جنگ روانی شوروی در جنگ جهانی دوم:
من در دست خود یک قالب صابون دارم که عبارت چربی خالص یهودی بر روی آن حک شده است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  دوشنبه 91/3/22ساعت  1:50 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

از افسانه بافی یهودیان چه می دانید؟ آیا داستان صابون یهودی را شنیده اید؟ آیا هیتلر یهودیان را در کوره ها می سوزاند و از چربی آنها صابون تهیه می کرد؟ آیا می دانید صابون یهودی زمانی یکی از اجزای اصلی داستان سرایی هولوکاست بود؟ چرا دیگر راجع به صابون انسانی چیزی نمی شنویم؟ برای رازگشایی از این سوالات با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...
 
چرندترین جنبه های افسانه هولوکاست، چه اندازه سهل و ساده به عنوان حقیقت، مورد پذیرش قرار می گیرد
از افسانه بافی یهودیان چه می دانید؟ آیا داستان صابون یهودی را شنیده اید؟ آیا هیتلر یهودیان را در کوره ها می سوزاند و از چربی آنها صابون تهیه می کرد؟ آیا می دانید صابون یهودی زمانی یکی از اجزای اصلی داستان سرایی هولوکاست بود؟ چرا دیگر راجع به صابون انسانی چیزی نمی شنویم؟ برای رازگشایی از این سوالات با گزارش ویژه مشرق همراه شوید... ادامه مطلب...
نوشته شده در  دوشنبه 91/3/22ساعت  1:43 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

صفحه اول سایت ارنست زوندل:  http://www.zundelsite.org 

دکتر احمدی نژاد در حال دیدن پرونده ارنست زوندل

Reporting on Germany"s Holocaust Heresy Trial

Lady Renouf of Britain hands the Iranian President a copy of the dramatic Zundel documentary, Setting the Record Straight.


نوشته شده در  پنج شنبه 86/2/20ساعت  5:58 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

Welcome to   WWW.REVISIONISTS.com

Follow the links below to find out more about those
politically incorrect persons known as revisionists.

Celebrate the new era of truth in history!

 

This site is dedicated to the individuals and organizations behind modern historical revisionism. Revisionists put their lives, reputation, money, and freedom on the line in their efforts to bring historiography into accord with the facts.

So, who are the revisionists?


A

Ibrahim Alloush
Gaston-Armand Amaudruz
Austin App

B

John Ball
Harry Elmer Barnes
John Bennett
Jerome Brentar
J. G. Burg
(Joseph Ginsberg)
Arthur R. Butz

C

Willis Carto
William H. Chamberlin
Doug Christie
Thies Christopherson
David Cole
Doug Collins
Robert Countess

D

Günter Deckert
François Duprat

F

Robert Faurisson
Ditlieb Felderer

G

Roger Garaudy
Jürgen Graf
Russ Granata

H

Michael Hoffman II
David L. Hoggan
Gerd Honsik

I

David Irving

K

Samuel Konkin

L

Ivan Lagace
Jean Marie Le Pen
Fred A. Leuchter Jr.
Walter Lüftl

M

James J. Martin
Carlo Mattogno
David McCalden

N

Carl O. Nordling

O

Ted O"Keefe

P

Carlos Porter

R

Ahmed Rami
Paul Rassinier

Douglas Reed
Jürgen Rieger
Ingrid Rimland
L. A. Rollins
Henri Roques
Germar Rudolf
Tijudar Rudolph

S

Walter Sanning
Hans Schmidt
Bradley Smith
Wilhelm St?glich
Keith Stimely
Serge Thion

T

A. J. P. Taylor
H. Keith Thompson
Fredrick T?ben
John Toland

V

Pedro Varela
Siegfried Verbeke

W

Udo Walendy
Frank Walus
Mark Weber

Ingrid Weckert

Z

Costas Zaverdinos
Ernst Zündel


Contact www.REVISIONISTS.com

http://www.revisionists.com

 

 


نوشته شده در  پنج شنبه 86/2/20ساعت  5:58 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

ارنست زوندل، منکر آلمانی هولوکاست از سوی یک دادگاه این کشور به پنج سال زندان محکوم شد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادگاهی در مانهایم در جنوب شرق آلمان بر اساس قوانین این کشور اشد مجازات را به دلیل تکرار مداوم نفی هولوکاست از سوی زوندل برای وی صادر کرد. در این دادگاه اعلام شد 14 مورد نفی مسئله هولوکاست در سایت اینترنتی زوندل یافته شده که منجر به تحریک ضدیهودی‌گری می‌شود. زوندل 67 ساله کتابی با عنوان «هیتلری که ما دوستش داشتیم و چرا» نوشته و هیتلر را به عنوان «مرد صلح» نامیده است.
وی دهه‌ها در کانادا زندگی می‌کرد و به دلیل نقض مقررات با نظرات ضدیهودیش در سال 2005 به آلمان مسترد شد. دادگاه وی پس از تعویض یکی از پنج وکیلش که در دفاع از زوندل هولوکاست را مورد تردید قرار داد، دچار تحول شد. دولت آلمان که ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را به عهده دارد، در تلاش است همه دیگر کشورهای عضو را به جرم اعلام کردن نفی هولوکاست ترغیب کند.


نوشته شده در  پنج شنبه 86/2/20ساعت  5:58 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

تشکیل گروه ضدصهیونی توسط یهودیان انگلیس چاپ پست الکترونیکی
سایت موعود  ??بهمن ????
بیش از 100 نفر از یهودیان برجسته انگلیسی به منظور شکستن تعصبات رایج در یهودیان این کشور در حمایت از صهیونیسم، گروه جداگانه‌ای تشکیل دادند.

به گزارش فارس، روزنامه "ایندیپندنت" در شماره امروز خود در این باره گزارش داد که در اساسنامه گروه "نوای مستقل یهودی" (IJV) آمده است: «آنهایی که از جانب یهودیان انگلیس و دیگر کشورها سخن می‌گویند همواره از سیاست‌های یک قدرت اشغالگر دفاع کرده‌اند بدون این که به حقوق مردمان تحت اشغال توجه کنند.»

گزارش روزنامه گاردین نیز در این باره حاکی است، از میان کسانی که این اساسنامه را امضاء کرده‌اند به نام شخصیت‌های برجسته‌ای چون "هارولد پینتر" نمایشنامه نویس و برنده جایزه نوبل، "اریک هابسبوم" مورخ برجسته، "مایک لی" کارگردان سینما، "جفری بایندمن" فعال برجسته حقوق بشر، "استفن فری" بازیگر مشهور انگلیسی می‌توان اشاره کرد.

هاریک هابسبوم،‌ مورخ یهودی به ایندیپندنت گفت: «برای غیریهودیان مهم است بدانند در میان یهودیان کسانی هستند به این شعار عقیده نداشته باشند که یهودی خوب کسی است که از اسرائیل حمایت کند.»

یکی از سخنگویان زن این گروه نیز به این روزنامه انگلیسی گفت که این گروه امیدوار است که برای یهودیان این فرصت به وجود آید که بدون احساس خیانت به آئین خویش عقیده خود را بیان کند.

وی ادامه داد: «این ایده، بستر لازم را برای مباحث لازم درباره اوضاع خاورمیانه که تاکنون امکان آن وجود نداشته، فراهم آورده است.»

جمعیت یهودیان انگلیس هم‌اکنون 300 هزار نفر است که دارای افراد برجسته‌ای در سیاست، هنر، رسانه، پزشکی و دانشگاهی این کشور هستند.

نوشته شده در  پنج شنبه 86/2/20ساعت  5:56 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

وقتی هرتزل و ابومازن فیلم پیانیست را می بینند!

من در گوشه ای از سالن انتظار هتل (لابی هتل!!) نشسته بودم . از دور دو نفر نزدیک می شدند . دو نفر با موهایش ژولیده و آشفته، صورتهایی چنگ خورده، چشمانی گریان و ورم کرده، صورتهای زرد و لباسهایی به همریخته و نا منظم … فضا نشان از آوردن خبر تاسف آوری می داشت. به نظر می رسید فاجعه ای بس عظیم رخ داده است و من در خواب بوده ام … نزدیکتر که آمدند گویا چهره هایشان را می شناختم … آری خودشان بودند : تئودر هرتزل(?) و محمود عباس(?) (مشهور به ابومازن) . بعد از شناختنشان بر شگفتی ام افزود شد . چه شده است؟ این دو با هم؟ با این سر و وضع ، اینجا؟ چرا صحبت نمی کنند؟
من پرسیدم : چه شده است؟ چرا این وضعی هستید؟ چرا گریه می کنید؟
اما مگر گریه امانشان می داد… چنان از ته دل گریه و فغان می کردند که اگر کس دیگری آن اطراف می بود حتما با گریه او من غرق می شدم!

بعد از یک ربع که به همان منوال گذشت آخر سر تئودر زبان گشود:«صبحی من و محمود طبق معمول رفته بودیم سینما! فیلمی را به ما معرفی کرده بودند که علاوه بر تازه بودن خیلی هم تعریفش را می کردند . کلی جایزه اسکار برده است. ما هم رفتیم دیدن فیلم“پیانیست”! فیلم غریبی بود و بس عجیب ! خدا سازندگان، هنرپیشگان، کارگردانان و تمامی دست اندرکاران این فیلم را با ”موسی و سلیمان” محشور کند. عجب فیلم تاثیر گذاری ساخته بودند . این فیلم رو دیدی؟ الان داریم از سینما می آییم …»
- آره من دیدم …
محمود عباس : « فیلم واقعا مستند و تاثیر گذاری بود . من که دیگه کاملا به مظلومیت یهود معتقد شدم …»
هرتزل با گریه : « یعنی واقعا این بلاها را در جنگ جهانی سر نوادگان من آورده اند ؟ نوادگان گرانقدر عزیزم این همه رنج و عذاب کشیده اند ؟ خدا کاش دو چشم ابومازن را کور می کرد و من این روزگارها را برای قوم برگزیده خداوند نمی دیدم ! از همان ابتدا نیز قوم یهود مظلوم بوده است . همیشه مورد ستم بوده است … دیدی ابو مازن چه بر سر قوم مظلوم من آوردند … » و با صدای بلند مشغول گریه شد.
ابو مازن هم با بغض می گفت : «تئودر من توبه میکنم از تمام کارهایی که در این مدت علیه صهیونیزم انجام دادم(
?)
قول میدهم از این به بعد مانند گذشته در راستای تحقق آرمان اسرائیل بزرگ – سرزمین نیل تا فرات – تلاش کنم . و میثاق خود را همینجا و در حضور این عجم (یعنی من) با خون در حضور تو ای هرتزل کبیر امضا میکنم !! خدا ما را هدایت کند .»
هرتزل : «ممنون ابومازن ! درست است تو غیریهودی هستی و از خوک کثیف تری ولی واقعا از آن خوک های نجیبی هستی ! باید به شارون و برو بچ توصیه کنم یه چند تا مانند تو در مسند های قدرت در جهان بگذارند ! اما تو ای ایرانی بگو تو چه خواهی کرد ؟»
من مانده بودم که چه بگویم که ناگهان جمعی عظیم وارد سالن شدند . عده ای ایرانی بودند که چند نفری به عنوان رهبر پیشاپیش آنان شعار گویان به سمت ما حرکت می کردند . برخی از شعارهایشان این بود : «ای شارون قهرمان ، حمایتت می کنیم » ، «تا ایران اسرائیلی ، یک یا هرتزل دیگر … » ، « شارون هرتزل دیگر است جنایتش رحمت ایزد است » و …
یکی شان آمد جلو و از روی کاغذ شروع به خواندن مطلبی کرد :
«با درود بر هرتزل کبیر و اعلام همبستگی به آرمان حکومت جهانی یهود،
ما روشنفکران قوم ایران که پیامبران مدرنیته رسالت هدایت این ایرانیان در جهالت را بر دوش ما گذاشته اند ، اعلام می داریم که این حق مسلم یهود مظلوم است که به خاطر قتل و عامی که آلمانی های نازی از این قوم شریف به عمل آورد ، نسل مردمان عرب و تروریست را ریشه کن کرده و رویای نیل تا فرات را به حقیقت تبدیل نمایند ! این جزء حقوق هر بشری است که کشور داشته باشد لذا باید این “ملت بی سرزمین” –مراد قوم یهود است- را در “سرزمین بی ملت” - مراد فلسطین است- اسکان داد و در همین جا به جای مردم ایران قول می دهیم نه تنها برای تحقق این رویا تلاش خواهیم کرد بلکه تمام خاک ایران را نیز به عنوان تحفه ای تقدیم شما برگزیده شدگانان “یهو” (
?) می کنیم . و از گذشته خود –از ????
تا حالا - برای یاری نرساندن به شما قوم مظلوم توبه کرده و معذرت می خواهیم !
به امید قبول این تحفه نا قابل توسط رهبران فرزانه صهیونیسم بین الملل
روشنفکران همیشه پا در رکاب »
و در این هنگام بود که مادرم مرا از خواب بیدار کرد و گفت : چی شده پسرم کابوس می دیدی ؟
و من مبهوت این توهماتی که دیدم نمی دانستم چه بگویم …

پا ورقی:
هرتزل در اواخر قرن
?? با نوشتن کتاب “دولت یهودی” و تشکیل اولین کنگره صهیونیسم ، به عنوان بنیانگذار کبیر صهیونیزم شناخته می شود .
محمود عباس ، رئیس فعلی تشکیلات خودگردان است (همان پلیس عرب در خدمت یهود)
لازم به یاد آوری است که این جمله یک شوخی بود . چرا که ابومازن تا حالا هیچ کاری بدون اذن دولت یهود و به ضرر آنها انجام نداده است.
مراد از یهو همان خدا است . در تورات از خدا به این نام یاد می شود.

                   منبع:وبلاگ ایلیا

 


نوشته شده در  پنج شنبه 86/2/20ساعت  5:56 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

 

درگذشت سرسخت‌ترین خبرنگار ایتالیایی طرفدار فلسطینیان

   
سرسخت‌ترین خبرنگار ایتالیایی طرفدار فلسطینیان و مخالف سیاست‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی درگذشت.
  به گزارش فارس به نقل از شماره امروز فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، رسانه‌های ایتالیا اعلام کردند استفانو کارنی از طرفداران سرسخت فلسطینیان و مخالفان سیاست‌های رژیم صهیونیستی دیروز در اثر سکته قلبی شدید در گذشت.
کارنی که هنگام مرگ 55 سال داشت خبرنگار روزنامه «ال مانفیستو» در فلسطین بود و از زمان ترور وائل زعیتر به دست دستگاه جاسوسی اسرائیل (موساد) در سال 1972 در رم، به مخالفت با سیاست‌های این رژیم پرداخت.
وی در تاسیس موسسه صبرا و شتیلا شرکت داشت و با تلاش و سخنان بسیار برای رسوایی و محاکمه آریل شارون نخست‌وزیر اسرائیل در زمان کشتار صبرا و شتیلا و مسوول این کشتار فعالیت کرد.
 
منبع: موعود ?? بهمن ????


نوشته شده در  پنج شنبه 86/2/20ساعت  5:56 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]