تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ شيدا 

بنام خدا

« گفتگوي علي خليل اسماعيل با دوستان جوان»

http://atm.parsiblog.com/

"پروتكل يك( دانشوران يهود ) ، تا زماني كه غير يهوديان مانع رسيدن ما به هدفهايمان باشند ، بايد فساد ، خيانت و رشوه خواري را رواج دهيم."

"چقدر شجاعت براي مردها خوب است ، به همان اندازه براي زنها بد است . شجاعت مرد ، او را وادار ميسازد تا از خود و نواميسش دفاع كند . چشمهاي هرزه و قلبهاي مريض در محدوده ي مردان شجاع كمتر حاضر ميشوند . و ترس معصومانه و خوف آبروخواهانه ، پرهيز عاقلانه از اوباش را براي زنان بهمراه دارد .

و امروز من حق دارم نسبت به قصد و نيت آنهايي كه در دنيا مدال شجاعت براي زنان تقسيم ميكنند و از ده زن شجاع ، هفت زن مسلمان را برميگزينند ، مشكوك باشم . ذهن تصويري من نميتواند قصد شريرانه آنها را نبيند . نميتواند حضور مردهاي آنوسي اي كه در مطرب خانه اي بنام تلويزيون با ابرو هاي گرفته شده و صورت هاي بزك شده ، الگوي جوانهاي ما ميشوند را ناديده انگارد . از يك طرف ميخواهند زهر شجاعت و تهور را در كام دختران ما بريزند و از سوي ديگر ميخواهند مردان ما را با تزريق رسانه اي هورمون زنانه ، از مردي و مردانگي ساقط كنند ."

"براي مبارزه با شيطان بايد بيدار بود ، براي مبارزه با شيطاني كه امروزه به مصداق چو دزدي با چراغ آيد گزيده تر برد كالا ، بايد بيداري مضاعف داشت