تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

تبليغ نمادهاي شيطان پرستي در سايتهاي دولتي !!

ابليسک که نمادي است از آلت تناسلي شيطان به معناي دخول شيطان در کالبد انسان يا تسليم روح خود به شيطان ،به اين دليل، از دوران کهن ابليسک «آلت تناسلي بعل» Shaft of Baal نيز خوانده مي‌شد اخيرا دانسته يا نادانسته توسط سايتهاي بانک تجارت و يک سايت خبري حامي دولت بعنوان تبليغ به نمايش درآمده است .
متاسفانه نمادهاي شيطاني مانند آبليسک آنقدر در جامعه ما نا آشنا هستند که علاوه بر سايت بانک تجارت که مالک آبليسک مذکور است و آنرا در کلکسيون افتخارات خود قرار داده است ، يکي از سايتهاي به اصطلاح اصولگرا نيز اين نماد را براي دريافت مقداري پولدر قسمت تبليغات خود و در صفحه اول سايت قرار داده است !
اين همان نماد کهن شيطان در صحراي عرفات (21 کيلومتري شمال مکه) است که هر ساله توسط ميليون‌ها زائر خانه خدا در مناسک «رمي جمرات» در سه نوبت سنگ باران مي‌شد. در سال‌هاي اخير، حکومت سعودي اين سه نماد باستاني را، که نه تنها از نظر مناسک اسلامي بلکه از نظر تاريخ اديان و اسطوره‌شناسي نيز واجد اهميت منحصر‌به‌فرد است،برداشت و به جايش ديواري ساده گذارد.
پاسخ

مديريت وبلاگ سينما ساحل نجات صهيون:سلام و تشكر از شماخبر خوبي بود ولي... ولي برادرم! سياسي كاري شماها تا كجا كه فرهنگ را هم از دريچه سياست مي بينيد؟؟!! رجا ربطي به دولت ندارد وگرچه طرفدار برخي اعمال دولت نهم است. نمي دانم چرا كينه هاي خود از دكتر احمدي نژاد را چنين ناجوانمردانه خالي مي كنيد؟! شماها اگر دلتان به حال فرهنگ مي سوخت چنين تيتر سياسي نمي زديد!