چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مدير وبلاگ به دوستان 

پاسخي به دوستان عزيز آقايان قنواتي و خواننده و مهدي:

دوستان عزيزم. ممنون که اين وب را مفتخر کرديد که مطالبي در اين باره در اينجا بنگاريد. اما چند نکته:

1- اين فيلم خوش ساخت است. در اين شکي ندارم. نقد هم کار بدي نيست. کاري معمول در همه جهان است. گفتن برخي نکات درباره يک فيلم به معناي ناديده انگاشتن بقيه نکات نيست.

2- اسلام اروپايي يا يورو اسلام يا همان اسلام آمريکايي که امام فرمودند به معناي اسلامي است که نماز و روزه و مهرباني داشته باشد ولي جهاد و امربه معروف و ظلم ستيزي نداشته باشد. غربي ها از اين نوع اسلام خيلي خوششان مي آيد. فکر کنم در اين باره همه با هم هم نظر باشيم.

3- غربي ها خودشان مولد و حامي گروه هاي تروريستي وهابي مثل طالبان بوده اند و اين مطلب سندهاي بسيار زيادي دارد و قابل انکار نيست. الان هم به دنبال بر سر کار آوردن يک نظام وهابي-سعودي در سوريه هستند. ولي خودشان هم اداي مبارزه با تروريسم در ميآورند و اسلام جهادي را به نام اسلام طالبياني مي کوبند. اسلام جهادي همان اسلام طالباني نيست. طالبان و وهابيت آمريکايي هستند و اسلام پيامبر اسلام، اسلامي جهخادي و البته مهربانانه بوده است. اشداء علي اکفار و رحماء بينهم و البته با اخلاق حسنه نسبت به يهوديان ومسيحيان غير حربي شيوه پيامبر اسلام و اهل بيت چنين بوده است.

درباره اين فيلم به نظر مي رسد با دقت بيشتر مي بينيم که اسلام جهادي و طالباني را کي کرده و مبلغ يورو اسلام است. در نقد هم با ديده علمي بنگريد تلاش شده است که اين مطلب به نظر مخاطبان ارجمند برسد. متشکرم.