آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

به نام خدا

البته به استثناي ضعف‌هاي ساختاري و حتي استفاده از كاخ سعد‌آباد به جاي كاخ‌هاي محمديه و گلستان كه بويژه در نماي زيرزمين بدجوري تو ذوق مخاطب مي‌زند اين مجموعه به دليل سفارشي بودن و اينكه كارگردان روايت‌گر ما بيشتر از 6 ماه زمان صرف آن نكرده ايرادات بسياري دارد وقتي ما از تاريخ كليتي بگيريم و جزييات را به تخيلات بسپاريم و به جاي آنكه بر روي ثانيه‌ها كار كنيم بياييم و بر روي قسمت‌ها و ساعت‌ها كار كنيم نتيجه بهتر از اين نخواهد شد:

1- اگر ازدواج امير با خواهر شاه پس از صدارت بوده پس چگونه ظرف 3 سال دو كودك حداقل چهار ساله و پنج ساله دارد!

2- مشكل مهد عليا با امير از همان لحظه‌اي شروع شد كه شاه بدون مشورت با سران قاجار او را منصوب كرد نه پس از جواب رد به خواستگاري! آن هم از جانب زني كه تعصب قاجاري داشته است!

4-بنده كاري به اين ندارم كه بخش قرآن خواني ميرزاي كرماني چگونه نمايش داده شد ولي به خدا آن سبك قرائت عمري كمتر از صد سال داشته و از مصر آغاز شده است و در ايران از پس از انقلاب گسترش مي‏يابد آن هم بعد از مشكلات فراوان از جانب خشكه مذهبان!

5-به ولاي علي مظفرالدين شاه هم مريض بوده هم بي‌عرضه ولي نه ديگر آنگونه كه جناب ورزي به تصوير كشيده است! حتي در عكس‌هايش هم مي‌توان تا حدودي وقار شاهنشاهي را يافت! به نظر من در مورد مظفرالدين شاه تا كنون فقط محروم حاتمي با فيلم كمال الملك حق مطلب را ادا فرموده‌اند!

6-سيد جمال‌الدين اسدآبادي هرگز آنگونه ميرزا را تحريك به قتل شاه نكرد بلكه در پاسخ به دادخواهي ميرزاي كرماني در مورد ستم‌هاي كامران ميرزا جمله‌اي بدين مضمون مي‌فرمايد كه تا كي ما بايد بنشينيم و بگذاريم تو سرمان بزنند! ميرزا تا آخريم لحظه قصد ترور كامران ميرزا را داشته است اما ناگهان تصميم مي‌گيرد كه به قول خودش ريشه را بخشكاند! اما بعد مي‌فهمد اشتباه بزرگي كرده و كشور را از چاله‏ي ناصري درآورده و به چاه مظفري انداخته است! بد را كشته تا بد‏تر بيايد! حتي يكي از علماي در بند تهران در زندان به وي نهيب مي‏زند كه كدام انوشيروان عادل را پشت دروازه‏هاي تهران يافتي كه چنين كردي؟

خلاصه اينكه يكي مانند حاتمي 13 را روي هزار دستان كار مي‏كند يكي مانند جوزاني پس از سه سال تحقيق 5 سال آزگار در چشم باد را ثانيه به ثانيه نقش مي‏دهد و يكي شش ماهه و سالي يك اثر ارايه مي‏دهد ابراهيم نبي را از همان دوران نوجواني عاقله مرد كرده و هاجر سياه پوست را سفيد مي كند و به ساره تهمت حسادت مي‏بندد كه باور غلط است! محمد رضايي را كه طبق گفته‏ي فردوست در موقع رفتن به سوييس حداكثر 14 ساله بوده بالاي بيست سال به تصوير كشيده و عملا چهره‏ي تقريبا مثبت از فروغي فراماسون نشان مي‏دهد! و اكنون هم كه دارد پدر تاريخ معاصر را در مي‏آورد!اصلا امير كبير به مشروطه چه؟ مگر قبلا آن سريال زيبا در مورد امير ساخته نشده بود! بودجه‏ي مملكت كه علف خرس نيست آقا! البته براي آقاي ضرغامي كميت و تعداد مخاطب مهم‏تر است از كيفيت و رضايت و شعور او! اينجاست كه از دلنوازان همان گونه تقدير مي‏شود كه از يوسف پيامبر تقدير شد! يوسف پيامبري كه اگر هيچ نبوده باشد اين حسن را داشته كه يك جوان تاجيك بيايد و در مصاحبه با سيماي ايران بگويد با ديدن آن نمازخوان شده است!

يا علي