سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کمپانی هالیوودی «برادران وارنر» فیلم جدیدی با نام 300 ساخته که در آن تلاش کرده تا تمدن ایرانیان را در غالب روایت تاریخی جنگ ایران و یونان در 480 سال پیش از میلاد بگونه‌ای زیر سوال برد.

به گزارش خبرنگار فارس، «زاک اسنایدر»، کارگردان هالیوودی در فیلم جنگی، تاریخی «300» تلاش کرده تا روایت تاریخی مبارزه خشایارشاه اول، پادشاه ایران با «لئونیداس»، شاه اسپارت را به تصویر بکشد.
در این واقعه تاریخی خشایار شاه با هزاران هزار نیروی تا دندان مسلح به اسپارت حمله می‌کند و «لئونیداس» با 300 سرباز دلاور در صدد دفاع از مرز و بوم خود بر می‌آید.
«زاک» در این فیلم اگرچه یک واقعیت تاریخ به تصویر می‌کشد ولی آنچه که مهم است این است که این کارگردان هالیوودی ایرانیان افرادی خونریز، غیرمتمدن و بسیار وحشی معرفی کرده و در مقابل «یونیان» افرادی بسیار غیور، شریف و دلاور معرفی کرده است.
در این فیلم که قرار است در تاریخ 9 مارس سال 2007 میلادی اکران شود، بازیگرانی چون «جرارد باتلر»، «لنا هیدی»، «مایکل فسنبدر»، «وینسنت ریگان» و «دومنیک وست» ایفای نقش می‌کنند.
فیلم «300» به تهیه‌کنندگی «فرانک میلر»، «دبوراه اسنایدر» و «کرایج.جی.فلورس» و توسط کمپانی فیلمسازی «برادران وارنر» ساخته شده است.                                                                            منبع: سایت الف


نوشته شده در  پنج شنبه 86/2/20ساعت  5:56 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]