سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پشت پرده این ناتو فرهنگی برای مقابله با تمدن اسلام،"مسیحیت صهیونیسم" و "یهودیت صهیونیسم" قرار دارد

مسیحیت صهیونیسم آن را آغاز جنگهای جدید صلیبی می‌داند.وی، ساختن فیلم ضد ایرانی ۳۰۰از سوی هالیوود نیز در راستای تحقق نظریه "ساموئل هانتینگتون" ، مبنی بر نابودی تمدن شرق انجام شده است. مشاور مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری و مرکز پژوهشهای صدا وسیما گفت: هم‌اکنون ۳۷کانال و شبکه ماهواره‌ای تخریب فرهنگ اسلامی را در دستور کار خود قرار داده و ماموریت آنها تخریب تمدن اسلامی است. دکتر "سیدهادی سیدافقهی" روز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد افزود: وظیفه این شبکه‌ها گسترش ابتذال، تبلیغ مصرف گرایی، تبلیغ سکولاریسم و ترویج و گسترش بی‌بندوباری و فساد در بین کشورهای اسلامی است. وی گفت: ماموریت اصلی این شبکه‌های ماهواره‌ای، در راستای اجرای قطعه‌ای از پازل "ناتو فرهنگی" علیه جهان اسلام است و به جای ارایه تصویر تمدن و فرهنگ و علم غرب ، تنها به مسایل ابتذال می‌پردازند.
مشاور مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری و مرکزپژوهشهای اسلامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: این ناتو فرهنگی از زمان ارایه
۱۲ قطعه کاریکاتور موهن اهانت‌کننده به پیامبر اسلام (ص) ، نوشتن کتاب آیات شیطانی، اهانت پاپ بندیکت شانزدهم و اهانت به ساحت پیامبراسلام(ص) در مسجد خلیل آغاز شده است. وی گفت: پشت پرده این ناتو فرهنگی برای مقابله با تمدن اسلام،"مسِحیت صهیونیسم" و "یهودیت صهیونیسم" قرار دارد و مسیحیت صهیونیسم آن را آغاز جنگهای جدید صلیبی می‌داند. به‌گفته وی، ساختن فیلم ضد ایرانی ۳۰۰از سوی هالیوود نیز در راستای تحقق نظریه "ساموئل هانتینگتون" ، مبنی بر نابودی تمدن شرق انجام شده است.
این کارشناس مسایل خاورمیانه اظهار داشت: مسیحیت صهیونیسم برای برپایی " مملکت داوودی" در آخرالزمان، کشته شدن دو سوم جمعیت یهودیان دنیا و کشتن
۴۰۰میلیون مسلمان را لازم و واجب الاجرا می‌داند و تنها راه بازگشت مسیح(ص) برای آغاز حکومت یک هزار ساله در معبد سلیمان را ، کشته شدن این تعداد از مسلمانان و یهودیان می‌داند. وی گفت: مبلغان و مبشران مذهبی یهودی و مسیحی نظیر کشیش "آندره واید" انگلیسی هندی‌الاصل هم‌اکنون برای ترویج فرهنگ غرب و مسیحیت در عراق ماموریت یافته‌اند و این سرآغاز ناتو فرهنگی در کنار ناتو نظامی در کشور عراق است. به گفته وی، یهودیان صهیونیسم و مسیحیت صهیونیسم با راه‌اندازی اتاق‌های جنگ در اسرائیل و حمایت‌های آمریکا و غرب، برای تحقق این نظریه حمله به لبنان را در جنگهای ۳۳روزه تابستان سال گذشته آغاز کرد.
افقهی تصریح کرد: رژیم نامشروع صهیونیسم اسرائیل و مسیحت صهیونیسم برای تحقق آرمانهای خود، هشت جنگ با نام "جنگهای مقدس" را در لبنان، سوریه، ایران (پارس)، عراق ( بابل ) و روسیه پیش بینی کرده‌اند. مشاور مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری افزود: در نبرد جنگ
۳۳روزه مقاومت حزب الله لبنان درس بزرگی به جنگ افروزان تا بن دندان مسلح غربی و اسرائیل داد وباپیروزی دراین نبرد نابرابر تمامی معادلات جغرافیای سیاسی جهان را به هم ریخت.
به گفته وی، حمله رژیم اشغالگر اسرائیل به جنوب لبنان در حالی صورت گرفت که در این منطقه بیش از
۹هزار و ۷۰۰سرباز صلح بان سازمان ملل متحد مستقر شدند.افقهی یادآور شد:آمریکا در این جنگ انواع بمب‌های خوشه‌ای و بمبهای سه تنی لیرزی و هوشمند را برای کشتار مردم بی‌دفاع جنوب لبنان در اختیار صهیونیسم اسرائیل قرار داد. به گفته وی، پیش از در این نبرد نابرابر، نشست چهار جانبه عرب با حضور عربستان، امارات، مصر و اردن با همراهی اسرائیل، برای ضربه زدن به هلال مقاومت در فلسطین و جنوب لبنان، برگزار شد. این استاد دانشگاه، تشکیل " دپارتمانهای اسرائیل شناسی " و "صهیونیسم شناسی "را در دانشگاههای کشور ضروری وحتمی دانست‌و گفت:در برخی از دانشگاههای کشور این دپارتمانها برای شناسایی ریشه‌چالشهای اسرائیل علیه جهان اسلام تشکیل و دایر شده است. این کارشناس مسایل سیاسی و تحولات خاورمیانه، به نشست اخیر همسایگان عراق در ۲۳و ۱۴اردیبهشت ماه امسال در منطقه " شرم‌الشیخ " مصر اشاره کرد و گفت:برگزاری این نشست درمصردر حالی که همسایه عراق نیست، تعجب برانگیز و سوال برانگیز است.

http://www.anti300.ir/?lang=fa&state=showbody_pic&row_id=24


نوشته شده در  شنبه 86/4/2ساعت  4:7 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]