سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تروریست های کودتاچی، فجایع فرقه ضاله بهائیت

"تروریست های کودتاچی" عنوان قسمت بیستم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره فجایع فرقه ضاله بهاییت در تاریخ معاصر ایران ، ساعات 45/19 و 45/23 ( یا 45/00 بامداد) دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 دی ماه و ساعت 45/12 سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش می شود.

در این قسمت براساس اسناد و مدارک معتبر نقش فرقه ضاله بهاییت و عوامل آن در حوادث و وقایع ضد ایرانی و ضد اسلامی دو سده اخیر تاریخ ایران ( که منابع مادی و معنوی این آب و خاک را به نابودی و انهدام کشانید) بررسی و تحلیل می شود ، از جمله حضور عوامل فرقه های ازلی و بهایی در انحراف مشروطیت و کشاندن آن به سفارت انگلیس ، ناامن ساختن جامعه ایران پس از مشروطه از طریق بوجود آوردن گروههای تروریستی (مانند کمیته مجازات) جهت زمینه سازی دیکتاتوری رضاخان و بالاخره کشف ، تربیت و برکشیدن رضاخان با همکاری سازمان های فراماسونری و عناصر کانون های صهیونیستی همچون حبیب الله عین الملک ، اردشیر جی ریپورتر و ژنرال ادموند آیرونساید .

افشای رابطه و ملاقات سری برخی از گردانندگان فراماسون مشروطه انگلیسی مانند تقی زاده با عباس افندی ( عبدالبهاء) که برای نخستین بار در برنامه "تروریست های کودتاچی" بر صفحه تلویزیون می رود ، حکایت از پیوند سران بهایی در عکای اسراییل با مشروطه چرخانان سفارت بریتانیا دارد. همچنین فعالیت عناصر ارشد بهایی مانند سردار جلیل مازندرانی در کمیته انگلیسی موسوم به آهن ( که وظیفه سرکوب مبارزان جنگل و برپایی دیکتاتوری وابسته را برعهده داشت) و علی خان موقرالدوله ، نقش به سزایی در حاکمیت رژیم پهلوی به عنوان دیکتاتوری منور مورد نظر کانون های صهیونی داشت که همه آنها بعدا در کابینه سیاه رضاخان منصوب شدند.

از طرف دیگر افرادی همچون نبیل الدوله عنصر  ارشد محفل بهاییان و کارمند دوم سفارت ایران در واشینگتن باعث و بانی اصلی ورود آمریکاییان به ایران و خاورمیانه بودند که در این قسمت از مجموعه "راز آرماگدون 4 : پروژه اشباح" اسناد آن از سوی کارشناسان برنامه به نظر مخاطبان خواهد رسید.

اسناد تکان دهنده ساواک ( که در قسمت بیستم مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" ارائه می گردد) از مذاکرات محفل بهاییان  درباره سرسپردگی رجال رژیم شاه همچون امیر عباس هویدا و اسدالله علم  و اعتراف به جاسوسی آنان برای مرکز بهاییت در اسراییل حکایت از عمق وابستگی رژیم طاغوت به محافل صهیونی داشت چنانچه علاوه بر پزشک مخصوص شاه (سرلشکر ایادی) و سران ساواک ( پرویز ثابتی و نعمت الله نصیری) و بسیاری از مقامات کشوری و لشکری ، 9 تن از وزرای کابینه هویدا هم بهایی بودند. این در حالی است که سران این فرقه صهیونی ، مدعی بوده و هستند که کوچکترین دخالتی در سیاست نکرده و نمی کنند. سندی تکان دهنده که در قسمت "تروریست های کودتاچی" از مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمایش در خواهد آمد ، رضایت بیت العدل بهاییان در عکای اسراییل را نسبت به خدمات 12-13 ساله هویدا (در پست نخست وزیری شاه ) به این فرقه نشان می دهد.

شاید این برای اولین بار باشد که در رسانه ملی به عملیات مهیب تروریستی ، جاسوسی ، کودتاگرانه و منهدم کننده فرقه ضاله بهاییت در طول تاریخ این سرزمین پرداخته می شود. اگرچه بنا بر اسناد و شواهد معتبر موجود ، این فقط مشتی از خروار است.  

مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است.

منبع: http://smostaghaci.persianblog.ir/post/416


نوشته شده در  جمعه 89/11/29ساعت  7:0 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]