سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک کلیک تا مرگ: قسمت چهاردهم راز آرماگدون 4: بازی های رایانه ای

 

 

"یک کلیک تا مرگ"عنوان قسمت چهاردهم مجموعه مستند "راز آرماگدون4: پروژه اشباح" است که قرار است ساعات 45/19 و 45/23 دوشنبه و سه شنبه 13 و 14 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش شود.در این قسمت به مقوله بازی های رایانه ای یا Video Games پرداخته می شود و سرمایه های کلانی که برای ساخت و تهیه و توزیع این بازی ها توسط کانون های صهیونی  به خصوص در آمریکا هزینه می شود تا کاربران کشورهای هدف که عمدتا در سرزمین های شرقی به ویژه کشورهای اسلامی ساکن هستند را تحت تاثیر قرار دهند. بازی هایی که گاها آنچنان صحنه های غیر حقیقی را واقعی می نمایاند که برخی کاربران خود را تا آستانه مرگ پیش می برد. گزارش بعضی نهادها و سازمان های اجتماعی در آمریکا حکایت از این واقعیت باورنکردنی دارد.

در بخشی از قسمت "یک کلیک تا مرگ" به بازی هایی پرداخته می شود که با تبلیغ میلیتاریسم آمریکا، جوانان را به جنگیدن در ارتش آمریکا و سرکوب مردم دیگر سرزمین ها ترغیب می نماید. سندی از وب سایت بی بی سی به تاریخ سپتامبر 2006 در این قسمت از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمایش گذارده می شود که حکایت از آن دارد، به دنبال کم رنگ شدن استقبال جوانان آمریکایی از پیوستن به نیروهای نظامی اشغالگر این کشور در عراق و افغانستان ، بازی هایی همچون "ارتش آمریکا"(American Army) با تاثیرات پنهان خود بر ذهن نوجوانان و جوانان ، آنان را وادار به حضور در عملیات نظامی ایالات متحده و نیروهای ناتو در خاورمیانه می نماید. حضوری که این نوجوانان و جوانان ناآگاه را به کام مرگ می فرستد. در سندی دیگر، کوین براون(کارشناس نظامی انگلیسی) از ترفندهای سازندگان این نوع بازی های کامپیوتری برای کشاندن جوانان به ارتش و پرکردن پادگان های نظامی می گوید و در افشاگری دیگر کارشناس برنامه"یک کلیک تا مرگ "از بازی هایی سخن می گوید که زمینه ساز ذهنی عملیات نظامی آمریکا و اسراییل در آینده بوده اند . بازی هایی همچون:

 "First to Fight" که پیش از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی و جنگ 33 روزه علیه لبنان ، این جنگ را پیشگویی کرده و زمینه چینی نمود.

بررسی بازی های موسوم به آخرالزمانی ، بخش دیگر قسمت چهاردهم مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" را تشکیل می دهد که به تبلیغ و پروپاگاندا برای جنگ آخرالزمان، بمباران اتمی کشورهای اسلامی(به خصوص ایران)و نبرد آرماگدون می پردازند که نمونه هایی از آنها در این قسمت از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمایش درمی آیند. همچنین نمونه هایی از بازی های "Desert Storm" ، "Generals Fight" و "American Army " دیگر بخش های برنامه "یک کلیک تا مرگ" را تشکیل می دهند. مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است.  http://smostaghaci.persianblog.ir/post/410/


نوشته شده در  یکشنبه 89/10/19ساعت  3:51 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]