سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنگ سرد دیجیتالی و شبکه های اجتماعی در مستند ارزشمند راز آرماگدون4:پروژه اشباح

 جنگ سرد دیجیتالی عنوان قسمت سیزدهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره متن و حاشیه شبکه جهانی اینترنت ، قرار است 11 و 12 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش شود. در این قسمت ابتدا زمینه ها و پس زمینه های ایجاد شبکه اینترنت توسط وزارت جنگ ایالات متحده آمریکا ( پنتاگون) در سال 1969 را از طریق اسنادی که کارشناسان برنامه ارائه می دهند، شاهد هستیم ، سپس به بررسی کارگزاران و میزبانان مختلف اینترنتی و ارتباطشان با شبکه اصلی در آمریکا پرداخته می شود. افشای اسنادی قابل توجه درباره وابستگی مهمترین شرکت های عامل کامپیوتری در جهان مانند مایکروسافت به کانون های پنهان صهیونی از دیگر بخش های "جنگ سرد دیجیتالی " است.

سپس به شبکه های فساد و فحشاء در میان وب سایت های اینترنتی پرداخته می شود که براساس سندی تکان دهنده به طور سالانه موجب قاچاق حدود 800 هزار زن و دختر از کشورهای شرقی به غرب می گردند. نگاهی به شبکه های به اصطلاح اجتماعی، بخش دیگر "جنگ سرد دیجیتالی" است که در آن به طور مشخص "facebook" از میان برخی اسناد و مدارک انتشار یافته در کادر دوربین مجموعه مستند "راز آرماگدون 4 : پروژه اشباح" قرار می گیرد .

در میان اسناد مربوط به "facebook" فیلم هایی از اعترافات کاربران این شبکه به اصطلاح اجتماعی به جاسوسی برای سرویس های اطلاعاتی- امنیتی غرب را مشاهده می نماییم و پس از آن مطالب منحصر به فردی را ملاحظه می کنیم که نشریه یهودی- فرانسوی "لوماگازین دی ایسراییل" در اکتبر 2009 انتشار داد. مطالبی که در آن ، شبکه "facebook" به عنوان ابزار کسب اطلاعات از کاربرانش جهت تحلیل و برنامه ریزی سازمان های استخباراتی اسراییل افشاء شده بود. سندیت این افشاگری( اگرچه در مجموعه رسانه های غرب بازتاب چندانی نیافت و به طور همه جانبه ای بایکوت شد) اما در آن حد بود که سفیر اسراییل در پاریس ، مجله "لوماگازین دی ایسراییل" را متهم به افشای اسراری کرد که نبایستی آنها را برای دشمن فاش می نمود!

نمایش فیلم سخنرانی یکی از اعضای پارلمان اسراییل در تجلیل از مارک زوکربرگ ( بنیانگذار facebook ) به خاطر اقدام و جایزه ضد بشری اش ( 100 سکه طلا به سربازان رژیم صهیونیستی به خاطر کشتن هر فلسطینی) از دیگر اسناد "جنگ سرد دیجیتالی" درباره ماهیت مدیران شبکه به اصطلاح اجتماعی facebook است. در قسمت سیزدهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" براساس اسناد و شواهد معتبر شاهد هستیم ، آنالیز و تحلیل اطلاعات ظاهرا بی اهمیتی که کاربران اینترنت به میزبانان خود در فضای سایبر می دهند ، چگونه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی غرب صلیبی / صهیونی را در طراحی جنگ نرم علیه کشورهای شرقی و به خصوص اسلامی و به ویژه سرزمین ما یاری می رساند.

مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضاجعفریان برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است. http://smostaghaci.persianblog.ir/post/409/


نوشته شده در  دوشنبه 89/10/13ساعت  2:55 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]