سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یورش امواج در  مستند ارزشمند راز آرماگدون4:پروژه اشباح

 

"یورش امواج" عنوان قسمت دوازدهم از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که قرار است 8 و 9 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش شود.

در این قسمت به ایجاد شبکه های ماهواره ای رادیو و تلویزیونی توسط کانون های صهیونی پرداخته می شود که علیه فرهنگ و ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب به کار گرفته شده اند و ریشه های این نوع تهاجم فرهنگی غرب صلیبی / صهیونی از دوران جنگ سرد و ایجاد رادیو اروپای آزاد مورد بررسی قرار می گیرد.

در اینجا فیلم منحصر به فردی از رونالد ریگان جوان ( مربوط به همان سالها ) به نمایش در خواهد آمد که وی به نمایندگی از سوی مسئولین رادیو اروپای آزاد ، کمک به این رسانه را با تعبیر "Crusad For Freedom" به مفهوم جنگ صلیبی برای آزادی بیان می نماید که حکایت از نوع ادبیات آرماگدونی سران آمریکا از سالها پیش داشته است. ادبیات و تبلیغاتی که امروزه در حدود 1600 کانال ماهواره ای رادیو تلویزیونی مسیحیان صهیونیست ( اوانجلیست ها) و تبلیغات 24 ساعته آنها برای جنگ آرماگدون و برپایی حکومت جهانی صهیون ( یا همان نظم نوین جهانی) تبلور یافته است.

بررسی علل ایجاد کانال های ماهواره ای در طی سالهای دهه 70 و 80 میلادی از سوی کانون های پنهان صهیونی علیه نظام جمهوری اسلامی از طریق لایحه معروف به داماتو ( در 23 مه 1995) و همچنین سخنان بنیامین نتانیاهو ( نخست وزیر رژیم صهیونیستی) بیشتر قابل درک است که در این قسمت از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" علاوه بر بررسی لایحه سناتور داماتو ، برای نخستین بار اصل سند مربوط به رهنمود نتانیاهو در اواخر تابستان 2002 بر صفحه تلویزیون نقش می بندد که در آن سند ، مشخص می شود نتانیاهو حدود 6 ماه پیش از حمله آمریکا و متحدانش به عراق ، راه حل برخورد با عراق و ایران را "حمله نظامی به عراق و حمله تلویزیونی به ایران" دانسته است.

او در تیتر این سند افشاگرانه علنا می گوید که :" آمریکا باید با تلویزیون به ایران حمله کند" و پس از آن توضیح می دهد این حمله بایستی با پخش چه نوع برنامه هایی باشد که اجرای آن را می توان در محتوای دهها شبکه رادیو و تلویزیونی علیه انقلاب و هویت مردم این سرزمین دریافت.

مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح " به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است. http://smostaghaci.persianblog.ir/post/408/


نوشته شده در  دوشنبه 89/10/13ساعت  2:52 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]