سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پلورالیزم رسانه ای در مستند ارزشمند راز آرماگدون4: پروژه اشباح

 

قسمت دهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" تحت عنوان "پلورالیزم رسانه ای" روزهای 4 و 5 دی ماه در ساعات 35/19 و 45/23 از شبکه خبر سیما پخش می شود. در این مجموعه پس از آنکه قسمت های 6 تا 9 به بررسی و تحلیل نقش مطبوعات وابسته به محافل فراماسونی در القاء اندیشه های صهیونی پرداخت که برای مقابله فکری با انقلاب و نظام اسلامی پس از طی 3 دوره مختلف (آستانه پیروزی انقلاب اسلامی،سالهای اولیه پس از پیروزی و دوران پس از دوم خرداد 1376 ) سرانجام دستورالعمل معروف اتاق های فکر ماسونی یعنی "فروپاشی ایدئولوژیک به عنوان سرآغاز فروپاشی فیزیکال" را در صدر برنامه خویش قرار دادند ، اینک در دهمین قسمت خود به پروژه "پلورالیزم رسانه ای" می رسد که به طور رسمی از سال 2005 با تزریق موازی بودجه های کلان 15 میلیون یورویی در هلند و 107 میلیون دلاری در آمریکا و با تشکیل جبهه ای قوی از رسانه های مختلف اینترنتی و ماهواره ای علیه انقلاب اسلامی کلید زده شد. بودجه هایی که وزارت خارجه کشورهای آمریکا، هلند و رژیم صهیونیستی، شورای روابط خارجی ایالات متحده، کنگره آمریکا، بنیاد سوروس و موسسه خانه آزادی، مسئول مدیریت تخصیص آنها را به موسسات هدف برعهده داشتند و انتهای آن به ماجرای فتنه پس از انتخابات 1388 ریاست جمهوری ایران ختم شد.

در قسمت دهم از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" ، اسناد تکان دهنده متعددی از پس زمینه های رسانه ای فتنه سال 88 برای نخستین بار بر صفحه تلویزیون نقش می بندد. از جمله سند مهمی که سیمور هرش ، تحلیل گر مشهور نشریه "نیویورکر" در مورد تخصیص بودجه 400 میلیون دلاری آمریکا برای اجرای عملیات پنهان رسانه ای در سال 2009 (آستانه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران) انتشار داده یا سخنان «لرد بالتیمور» تحلیل‌گر ارشد غربی در پایگاه خبری «خانه شفاف‌سازی اطلاعات» پیرامون نحوه تامین مالی ایجاد اغتشاش و انقلاب رنگی در ایران که بالتیمور در این تحلیل اظهار می دارد : «کنت تیمرمن» مدیر اجرایی موسسه‌ای موسوم به «بنیاد دموکراسی ایران» اذعان کرده است که میلیون‌ها دلار طی دهه اخیر برای ایجاد انقلاب رنگی شبیه به اوکراین، با آموزش فعالان سیاسی در ایران هزینه شده و برخی از پول‌ها ظاهرا به دست گروه‌های حامی موسوی رسیده است که روابطی نیز با سازمان‌های غیردولتی خارج از ایران داشته‌اند.

همچنین اسناد ، گزارشات و تصاویر منحصر به فردی از برگزاری اجلاسی که توسط مرکز «سایما» (CIMA) با عنوان «نقش رسانه‌های نوین در دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران» در جولای 2009 به طور مخفیانه برگزار شد ، برای نخستین بار در این قسمت از مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمایش در می آید. در این نشست، حدود 150 نفر گردهم آمده بودند تا با پرداختن به مباحثی چون انقلاب توییتری ، آزادی اطلاعات، فیلترینگ سایت و ...، تاثیر رسانه های پروژه "پلورالیزم رسانه ای" را در ایجاد وقایع قبل و یعد از انتخابات سال 88 ایران را مورد بررسی قرار دهند. اشخاصی نظیر «رابرت فاریس» رئیس مرکز اینترنت و جامعه برکمن از دانشگاه هاروارد، «آندرو لیومن» رئیس پروژه‌ی  TOR، «سام صدایی» رئیس برنامه ایران در مرکز بین‌المللی عدم خشونت و همکاری‌های امور بین‌الملل «هافینگتن پست» و «ستاره درخشش» دختر «محمد درخشش»، وزیر آموزش و پرورش دولت «على امینى» با عنوان استاد دانشگاه «جرج تاون»، از جمله سخنرانان این گردهمایی بودند.از دیگر مدارک و شواهد مستندی که توسط کارشناسان مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" در قسمت دهم افشاء می گردد ، دستورالعمل نهادی امنیتی در آمریکا به نام "کمیته خطر جاری" در اکتبر 2005است که در آن  رسما طرح یک کودتای مخملی علیه نظام جمهوری اسلامی برای سالهای بعد ارائه می شود.

گفتنی است در ساختار تصویری قسمت دهم مجموعه " راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" برای اولین بار از تمهید استودیوی مجازی بهره گرفته شده است.مجموعه مستند "راز آرماگدون ?: پروژه اشباح" ، به دنبال 3 مجموعه "راز آرماگدون" ، "راز آرماگدون 2: ارتش سایه ها" و "راز آرماگدون 3: معبد تاریکی" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 2? قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است. http://smostaghaci.persianblog.ir/post/405/


نوشته شده در  دوشنبه 89/10/13ساعت  2:47 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]