سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش شبکه خبری المنار لبنان، در زمانی که زلزله زدگان هائیتی نیاز مبرم به امداد رسانی و نیازهای اولیه زندگی و برداشتن آوار و دفن اجساد می باشند، 130 نفر نیروهای آمریکایی از مجموعه قوات "مارینز" (دریایی) از طریق هواپیماهای نظامی در محیط قصر ریاست جمهوری هائیتی فرود آمده و تحت عنوان نیروهای طلایه دار برای فراهم نمودن زمینه ورود 10000 نیروی دیگر فعالیت خود را آغاز نموده اند. فرمانده نیروهای نظامی آمریکایی در هائیتی اعلام کرد که آمریکا قصد دارند شمار نیروهای نظامی خود را در هائیتی تا مرز ده هزار نفر افزایش دهد که نیمی از اینها در قالب امداد رسانی و اعمال انسانی شرکت خواهند کرد. وی مسئولیت و وظیفه نیمی دیگر از سربازان را بیان نکرده است.

در همین حال حکومت آمریکا اعلام کرد که اقدامات مربوط به فرزند خواندگی کودکان یتیم هائیتی را برای متقاضیان تسهیل می کند و به دنبال این اعلام ، هواپیمایی حامل 50 کودک هائیتی در فرودگاه پیتسبورگ آمریکا فرود آمد و به این ترتیب آمریکا هشدارهای سازمان ملل را در رابطه با حماقت دزدیدن کودکان هائیتی به بهانه فرزندخواندگی خانواده های آمریکایی نادیده گرفت. این در حالی است که فرانسه نیز بیکار ننشسته و شبکه خبری الجزیره در خبر شامگاهی خود طی مصاحبه با یکی از مسئولین جمعیت خیریه کمک به کودکان یتیم هائیتی فاش نمود که فرانسه تا کنون بیش از دویست کودک هائیتی را به این کشور منتقل تا در اختیار خانواده های متقاضی فرزندخواندگی قرار بدهد. وی در باره اینکه چگونه این همه متقاضی ظرف چند روز پیدا شده اند و چه وقت به صلاحیت آنان برای قبول فرزند رسیدگی و مورد تایید قرار گرفته اند اشاره ای نکرد.

دزدیدن کودکان هائیتی به بهانه فرزند خواندگی در حالی صورت میگیرد که هنوز مشخص نیست خانواده های این کودکان زنده هستند یا مجروح و یا فوت شده؟  حتی هشدارهای سازمان ملل نیز تاثیری در روند دزدیدن این کودکان توسط آمریکا و فرانسه نداشته است. قابل ذکر است که فرانسه در سال گذشته بیش از سیصد کودک چادی را تحت پوشش جمعیت خیریه حمایت از اطفال یتیم دزدیده و زمانی که قصد داشت آنها را از چاد خارج کند توسط نیروهای دولتی دستگیر شد.

طی مصاحبه با این کودکان یکی از آنها به صراحت فاش کرد که توسط اعضای این باند قاچاق کودکان و به بهانه خرید شکلات دزدیده شده است در حالیکه خانواده اش پس از غیبت او با همکاری پلیس چندین روز در جستجوی این کودک بوده اند. در خبر دیگری که امروز بر خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت گفته شده : یک شهروند مقیم آمریکا فاش کرد که عوامل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که به بهانه کمک به هائیتی اعزام شده‌اند، مشغول سرقت اعضای اجساد زلزله‌زدگان هائیتی هستند.ظاهرا رژیم صهیونیستی و آمریکا و فرانسه همانند کرکسهای لاشخوار بر سر جنازه ها و مجروحانو کودکان بی سرپرست هائیتی سایه انداخته اند بطوریکه سازمانهای بین المللی نیز توان مقابله با آنان را ندارند. منابع: http://www.almanar.com.lb/NewsSite/NewsDetails.aspx?id=120673&language=ar

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8810300588


نوشته شده در  یکشنبه 88/11/25ساعت  1:54 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]