سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" فرانک لوف" رئیس شرکت " کینتی" اسرائیلی ،طی اطلاعیه ای اعلام کرد که ساخت " معبد یهودی سوم " موسوم به " معبد سلیمان " را آغاز نموده است.

در این اطلاعیه آمده است جمع آوری مبالغ مالی برای تکمیل این بنا با هماهنگی خاخام " حاییم ریچمان" عضو " معهد معبد" و سایرین به منظور " ساخت هیکل سوم و تاسیس دولت یکپارچه صهیونیستی فلسطینی " انجام خواهد شد .

لازم به ذکر است که گروههای یهودی دیگر نظیر " مسیحیان انجیلی" و " گروه نماز اورشلیم" و " موسسه جبل هیکل " و " هیئت میز گرد دینی" و ... که تعداد اعضای آنها مجموعا به 60 میلیون نفر در سراسر جهان می رسد، از حامیان ساخت هیکل سوم با هدف گامی برای بازگشت مسیح و شروع نبرد آرماگدون بر اساس معتقدات غربی می باشند . در حالی که مسلمانان و کلیسای ارتدکس قبطیان و مسیحیان عرب در خاورمیانه، به دلایل متعدد مذهبی و سیاسی مخالف ساخت هیکل سوم می باشند. 

در همین ارتباط شیخ کمال خطیب نایب رئیس حرکت اسلامی در داخل فلسطین در گفتگو با روزنامه السبیل اردنی اظهار داشت دلایل قاطعی وجود دارد که تخریب مسجد الاقصی وارد مرحله جدید و خطرناکی از سوی اشغالگران قدس شده است.

کمال خطیب گفت اعلان شرکت "کینتی" اسرائیل مبنی بر شروع ساخت "هیکل سوم یهودی " و سایر اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله قرار دادن ماکت هیکل سوم در " موزه هیکل" واقع در جهت غربی صحن براق مسجد الاقصی و آمادگی حکومت صهیونیستی برای افتتاح کنیسه موسوم به " کنیسه خراب" در 16 مارس 2010 به اضافه اعلان پیشگویی خاخامهای صهیونیستی مبنی بر تخریب مسجد الاقصی در این تاریخ و شروع ساخت معبد سوم پس از افتتاح " کنیسه خراب" همگی نشان دهنده اوضاع خطرناک و تهدید کننده مسجد الاقصی بیش از هر زمان دیگری می باشد.

شیخ کمال خطیب همچنین عنوان کرد که محور گفتگوهای سیاسیون اسرائیلی در این روزها ، زمان شروع ساخت هیکل است و آنها خود را برای این امر آماده کرده اند و اعلام کرده اند که سنگهای معبد را آماده نموده و ظرفهای خاص و ساخته شده از نقره به اضافه شمعدان طلایی ساخته شده از 70 کیلوگرم طلای خالص و لباسهای کاهنان و خدمه معبد و قربانگاه خاص معبد و غیره همگی از پیش ساخته و آماده قرار دادن در محل معبد می باشند و نیز عملیات جمع آوری چوبهای آبنوس و غیره مخصوص ساخن معبد نیز در انبارهای قدس تکمیل شده است.

خطیب در ادامه گفت که تمرکز وسایل اطلاع رسانی و تلویزیون اسرائیل در خصوص پیشگویی تخریب مسجد الاقصی در 16 مارس و شروع به ساخت هیکل در این تاریخ،علیرغم ادعای خاخامها مبنی بر اینکه این پیشگویی دینی و مذهبی و مکتوب در تلمود است فریبی بیش نیست بلکه این یک موضوع سیاسی محض است و هدف از این سیاست برنامه ریزی شده رژیم صهیونیستی ، به ثمر نشستن پیشگویی خاخامها در تاریخ موعود برای تخریب مسجد الاقصی می باشد.

شیخ کمال خطیب سپس گفت: آنچه نباید از نظرها مخفی بماند، سخنان اشغالگران در باره زلزله های احتمالی و ربط آن به مسجد الاقصی می باشد و رژیم صهیونیستی پیش از این از وقوع زلزله ای با قدرت 5 ریشتر که موجب تخریب مسجد الاقصی می شود سخن گفته بود در حالیکه این روزها دائما سخن از حتمی بودن زلزله ای شدید و خصوصا در منطقه بحر المیت است و در ماه گذشته شاهد زلزله هایی مصنوعی در صحرای نقب بودیم که کارشناسان زمین شناسی ضمن هشدار در باره مصنوعی بودن این زلزله ها اعلام کردند که رژیِم صهیونیستی می تواند زلزله ای مصنوعی با قدرت بالا که منجر به تخریب مسجد الاقصی گردد را ایجاد نماید خصوصا پس از اینکه تمامی پایه های مسجد الاقصی را با حفاریهای زیر آن از بین برده و سست نموده اند.

شیخ کمال خطیب همچنین گفت کوبیدن بر طبل جنگ علیه لبنان و غزه و سوریه توسط سیاسیون رژیم صهیونیستی و تاکید بر حتمی بودن وقوع جنگ در آینده نزدیک یکی دیگر از دلایل نزدیک بودن موعد تخریب مسجد الاقصی است زیرا این رژیم سعی دارد در سایه اشتغال جهانیان به جنگ جدید و اخبار آن، نقشه های پلید خود را در تخریب مسجد الاقصی عملی نماید.

کمال خطیب با اشاره به فرو ریختن بخشهایی از باب المغاربه و ادعای رژِیم صهیونیستی مبنی بر اینکه برف و باران های اخیر موجب آن شده گفت : برف عامل اصلی فروریختن این ناحیه نبوده کما اینکه این امر در منطقه سلوان نیز اتفاق افتاد ، و عامل اصلی آن تونلهایی که در زیر این منطقه حفر شده و سست شدن زمین های است و سخن از عوامل طبیعی در تخریب خیابان و مناطق نزدیک به مسجد الاقصی ، به سخره گرفتن عقول مردم و شانه خالی کردن از بار مسئولیت تخریب این نواحی و مسجد الاقصی می باشد.

شیخ کمال خطیب گفت مسئولیت تخریب باب المغاربه و مناقصه گذاشتن ساخت آن که بر اساس تعلیمات تلمودی مدخل ورودی هیکل سلیمان می باشد و تخریب مسجد الاقصی، تنها به عهده رژیم صهیونیستی نبوده بلکه همه مسلمانان و خصوصا کشورهای عربی با سکوت خود در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی ، در این جرم سهیم هستند . رژیم صهیونیستی در سکوت مجامع عربی و اسلامی تمامی بخش زیرین مسجد الاقصی را حفاری و خالی نموده و این کشورها هیچ واکنشی در مقابل فرو ریختن خیابانهای اطراف مسجد نشان ندادند و به همین سبب این رژیم هر روز با جرات و جسارت بیشتر گامهای از پیش برنامه ریزی شده خود را در مسیر تخریب و نابودی قبله اول مسلمانان برمی دارد و مسلمانان همچنان در سکوت به سر می برند. لازم و واجب است تا همه در مقابل این اعمال رژیم صهیونیستی قیام کنند و منتظر تخریب مسجد نباشند . امروز قدس از همه جهات مورد هجوم قرار گرفته و فلسطینیان مظلوم و بی پناه ساکن این شهر علیرغم ایستادگی در برابر تخریب منازل و بیرون راندشان ، قدرت کافی برای متوقف کردن رژِیم صهیونیستی را ندارند و بدون کمک و حمایت مسلمانان جهان نمی توانند در مقابل ظلم و زور این رژیم بایستند .

منبع: روزنامه السبیل چاپ اردن


نوشته شده در  یکشنبه 88/11/25ساعت  1:52 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]