سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کدام کارگردان آزاده ایرانی جرات دارد فیلمی در این باره بسازد؟!
جنایت جدید رژیم صهیونیستی افشا شد:
سرقت اعضای اجساد زلزله‌زدگان هائیتی توسط کادر وزارت جنگ اسرائیل

خبرگزاری فارس: یک شهروند مقیم آمریکا فاش کرد که عوامل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که به بهانه کمک به هائیتی اعزام شده‌اند، مشغول سرقت اعضای اجساد زلزله‌زدگان هائیتی هستند.

به گزارش فارس، پس از افشای جنایت رژیم صهیونیستی در ربودن شهروندان فلسطینی با هدف سرقت اعضای بدن آنها، این بار در جنایتی اسف‌بارتر یک شهروند مقیم آمریکا فاش کرد که عوامل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که در کشور زلزله‌زده هائیتی حضور دارند، به سرقت اعضای بدن اجساد قربانیان زلزله این کشور مشغول هستند. در حالی که کشورهای مختلف در اقدامی بشردوستانه سرگرم ارسال کمک‌های مختلف و اعزام نیروهای انسانی به کشور زلزله‌زده هائیتی هستند، فردی موسوم به "تی. وست " در یک پایگاه اینترنتی فاش کرد که کادر اعزامی وزارت جنگ اسرائیل مشغول به سرقت بردن اعضای مهم بدن اجساد کشته‌های زلزله هائیتی است.
این شهروند آمریکایی مقیم "سیاتل " با افشای این جنایت جدید رژیم صهیونیستی تاکید کرده است که "ساکنان هائیتی باید مراقب این موضوع باشند ". روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت " با نقل این خبر نوشت: این فرد در مصاحبه‌ای تلفنی اعلام کرد که "من نه از اسرائیل متنفرم، نه فردی سیاسی هستم. من تنها در جمعیتی غیردولتی [در آمریکا] اشتغال دارم و فقط آن چیزی را افشا کردم که شما [اسرائیلی‌ها] در آفریقای جنوبی کردید؛ شبیه سرقت اعضایی که در فلسطین مرتکب شدید ". تی.وست در ادامه این گفت‌وگوی تلفنی تاکید کرده است که "سرقت اعضا[ی بدن اجساد قربانیان زلزله هائیتی] سیاست کادر وزارت دفاع [اسرائیل] نیست ولی شماری از این کادر مشغول این کار هستند. این شهروند مقیم آمریکا در ادامه سخنان خود موضوع بازداشت شماری از خاخام‌های یهودی در آمریکا به اتهام تجارت اعضای انسان را با این موضوع مرتبط دانست. پیش از این نیز این اقدام غیرانسانی رژیم صهیونیستی در فلسطین افشا شده بود.
چند ماه پیش "دونالد بوستروم " خبرنگار سوئدی روزنامه "آفتون بلادت " در گزارشی افشاکننده اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با هدف قاچاق اعضای بدن فلسطینی‌ها آنان را روزانه می‌رباید. این روزنامه‌نگار سوئدی پس از این در کنفرانسی مطبوعاتی در الجزایر تصریح کرد که تاکنون بیش از هزار نفر از شهدای فلسطینی قربانی این اقدام رژیم صهیونیستی شده‌اند و اعضای حیاتی بدن آنها بعد از شهادت فروخته شده است. بوستروم گفت که عملیات قاچاق اعضای بدن فلسطینی‌ها از سال 1960 در سرزمین‌های اشغالی شروع شد و بعد از انتفاضه اول فلسطین نیز شدت بیشتری به خود گرفت.  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8810300588

نوشته شده در  یکشنبه 88/11/25ساعت  1:51 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]