سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راست می گویند تو موجب وهن نظامی!! مشکل در اندیشه تو است. نه آرمانگرایی نه واقع گرا... نمی دانم چه هستی؟! خط امام خمینی عزیز را که فراموش کرده ای و دغدغه های ایشان را اصلا نمی شناسی! با نیازهای امروز دنیا هم که آشنایی نداری.... همین مساله باعث شده هر جا بروی شر به پا کنی: دانشگاه کلمبیا، کنفرانس دوربان2 و  همیشه  موجب سرافکندگی جمهوری اسلامی شوی!!
کمی منطق داشته باش... چرا فکر می کنی نماینده «مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پابرهنگانی»؟
آخر مگر «جنگ ما جنگ عقیده است که جغرافیا و مرز نمی شناسد»؟
 چرا باید از «مسلمانان آزاده ی جهان که علی رغم اختناق سیاسی حاکم بر آن ها با ترتیب کنفرانس ها و مصاحبه ها و سخنرانی ها پرده از اسرار جنایت بار آمریکا و ... برداشتند و مظلومیت ما را به دنیا نشان دادند تشکر» کنی؟
چرا ریشه همه مشکلات را این گونه تحلیل می کنی؟ چرا اعتقاد داری «تا زمانی که تعادل قوا در جهان به نفع مسلمانان برقرار نشود همیشه منافع بیگانگان بر منافع آنان مقدم می شود و هر روز شیطان بزرگ به بهانه حفظ منافع خود حادثه ای را به وجود می آورد»؟
چرا اعتقاد داری«اگر مسلمانان مسائل خود را به صورت جدی با جهان خواران حل نکنند و لااقل خود را به مرز قدرت بزرگ جهان نرسانند آسوده نخواهند بود»؟
چرا توهم کرده ای «عطر خون های پاک شهدای عزیز ما در تمامی جهان پیچیده و اثرات آن را در اقصا نقاط عالم مشاهده می کنیم»؟
 نباید «مانند صاعقه بر سر آمریکا و اسرائیل فرود می آمدی»...
آخر به ما چه که «جهان امروز تشنه فرهنگ اسلام ناب محمدی است»
و مگر تو وظیفه داری «مسلمانان را در یک تشکیلات بزرگ اسلامی برای از بین بردن رونق و زرق و برق کاخ سفید» سامان دهی کنی؟
باید می فهیمدی این گونه حرف زدن دیگران را بر ضد ما می شوراند؟ دیدی چطور عکس العمل نشان دادند؟ چه کسی به تو گفته «قلب ها و چشمان پرفروغ شما کانون حمایت از محرومان شده است و شراره ی کینه ی انقلابی تان، جهان خواران چپ و راست را به وحشت انداخته»؟

***
شنیده ام می خواهی در همه کنفرانس های بین المللی حاضر شوی؟! خدا به خیربگذراند... خواهش می کنم کمی دقت کن! ببین رفتارت چه تأثیری در دنیا داشته؟ اگر در رفتار و گفتارت دقت می کردی که سیاستمداران، رهبران جنبشهای سیاسی، متفکران و ... درباره تو این گونه موضع گیری نمی کردند:
•    اساسا مشکل تو این است که زبان دیپلماتیک را بلد نیستی. هر چه می خواهی راحت می گویی. ببین اینها سخنان امام جمعه واشنگتن درباره تو است: چنین چیزی (شجاعتی) در سایر سیاستمداران وجود ندارد. احمدی‌نژاد تنها رهبر سیاسی است که به صراحت و صادقانه و بدون استفاده از الفاظ سیاسی، در بزرگترین مجامع رسمی به بحث صهیونیستم پرداخته است. سخنان آقای احمدی‌نژاد دقیقا همانی بود که از ایشان انتظار می‌رفت.
•    چرا از حاکمان کشورهای عربی یاد نمی گیری؟ ببین آنها هیچ وقت با صحبت هایشان فتنه برپا نمی کنند اهل صلح و گفتگو هستند. به همین دلیل هم اندیشمندان عرب حق دارند تو را با حاکمانشان مقایسه کنند. ببین آقای التمیمی استاد دانشگاه بغداد چه گفته: چیزی که‌ احمدی نژاد دارد و دیگر رهبران کشورهای عربی فاقد آن هستند، "شجاعت و دفاع از حقوق مستضعفان " است که‌ طبق فرمان خداوند بزرگ هر انسان مسلمان و آزاده‌ای باید این دو صفت را در وجود خود جای دهد.  التمیمی در ادامه‌ سخنانش به‌ دعوت تو ایران برای اصلاح شورای امنیت و حذف حق وتو اشاره‌ کرده و گفته: این پیشنهادی برای آزادی و برابری تمامی ملت‌های جهان است و جوامع جهانی باید از این پیشنهاد "احمدی نژاد " استقبال کنند و آن را به‌ فال نیک بگیرند چون حق وتو چندین بار موجب شده‌ که‌ جنایات رژیم صهیونیست در علیه‌ بشریت بدون پاسخ باقی ماند.
•    رفتار تو باعث شده جنبشهای اسلامی معاصر حرف های بزرگ بزنند چرا باید دکتر کمال الهلباوی سخنگوی سابق اخوان المسلمین بگوید: 100درصد به سخنان و مواضع احمدی نژاد در کنفرانس ضد نژادپرستی دروبان2 افتخار می‌کنم، و شکل‌گیری یک نظام جدید جهانی به رهبری و حضور فعال ایران، ونزوئلا، حزب‌الله و حماس را خواستار شود؟
•    من نمی فهم چه کسی به تو مأموریت داده قلب زخم خورده مردم فلسطین را شاد کنی؟ همین کارها را کردی که فرج القم رئیس دادگستری فلسطین به تو گفته: از شما بابت سخنرانی خوب در اجلاس دوربان2 تشکر می‌کنم و ما هم مثل شما خواستار از بین رفتن نژاد پرستی و تغییر در شورای امنیت هستیم و مواضع حق وتو باید اصلاح شود.  بعد هم گفته: درست است که نمایندگان اروپایی و لابی صهیونیستی در هنگام سخنرانی شما علیه اسرائیل و نژاد پرستی‌هایش سالن را ترک کردند، ولی سخنرانی شما دل ملت‌های صلح دوست و آزاده را شاد کرد.
•    مگر مجبورت کرده اند در سیاست خارجی به دستور قرآن عمل کنی و اسرائیل و آمریکا را به خشم آورده، به آستانه مرگ برسانی؟ آخر قدری هم به قلب ضعیف حاکمان اسرائیل رحم کن! مگر نخواندی "سیلوان شالوم" معاون نخست وزیر اسرائیل که در اردوگاه مرگ متعلق به دوران نازی در "اشوویتس ـ بیرکنائو " سخن می‌گفت، سخنرانی تو را در کنفرانس ضدنژادپرستی سازمان ملل را "شرم آور " خوانده.   و گفته: ایران از هیچ کاری برای محو اسرائیل از روی نقشه فروگذار نمی‌کند ".  آنها هم خوب فهمیده اند که تو به کمتر از زائل شدن این غده سرطانی راضی نمی شوی.
•    حتی نویسندگان اردنی هم مساله را خوب تحلیل می کنند ببین خالد جعافره چه نوشته: ما پیش بینی چنین رفتاری را می‌کردیم و مطمئن هستم که رئیس جمهور ایران نیز به خوبی می دانست که عده ای در این جلسه کارشکنی خواهند کرد ولی عدم شرکت در این اجلاس به خاطر ترس از به هم خوردن سخنرانی، مهر تاییدی بر رفتار نژادپرستان بود. روزنامه های اسرائیلی فاش کردند که کسانی که سعی در ایجاد اغتشاش در جلسه داشتند، توسط رژیم صهیونیستی اجیر شده بودند که قصد تخریب جمهوری اسلامی را داشتند ولی شاهد بودیم که نتیجه برعکس بود و دست این رژیم برای همگان رو شد.
•    می بینی؟ حزب الله لبنان که امید مستضعفان جهان است هم نتوانسته نسبت به رفتار تو سکوت کند و  سخنرانى تو را در کنفرانس مبارزه با نژاد پرستى "دوربان 2 "در ژنو ، موضعگیرى شجاعانه و مسئولانه دانست. حزب‌الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرده، موضع‌گیری شجاعانه و مسئولانه تو در کنفرانس دوربان 2، پشتوانه اساسى براى آرمان فلسطین و مایه امیدی برای همه مستضعفان جهان است که توانایی رویارویی با گردنکشی، ظلم، تبعیض و اشغالگری را دارند.
•    اگر رفتارت منطقی بود که «یوسف الغوش» عالم اهل سنّت لبنانی برایت نامه نمی نوشت و نمی گفت: همانا موضع شرافتمندانه شما در کنفرانس دوربان 2 در ژنو (مبارزه علیه نژادپرستی) به تمام جهانیان ثابت کرد که شما شایسته‌ترین و صادق‌ترین دفاع را از امت اسلامی و از مسئله فلسطین به عمل آوردید. عمل کسانی‌ که از حضور در این کنفرانس خودداری کردند، مصداق فرموده خداوند متعال است که می‌فرماید: «قل موتوا بغیظکم» (بگو از ناراحتی بمیرید) و آنانی که هنگام سخنرانی شما از سالن خارج شدند تنها می‌توانند مصداق این کلام خداوند باشند که می‌فرماید: «کانهم حمر مستنفره فرت من قسوره» گویی مانند حمار رمیده از مقابل شیر فرار می‌کنند.
•    لااقل اگر کمی عربی یاد می گرفتی  می فهمیدی کشورهایی که اینقدر علیه ما سرو صدا می کنند هم مجبور شده اند درباره سخنرانی ات مطلب بنویسند و به شکست سنگین اسرائیل اعتراف کنند. روزنامه کل العرب در تحلیل سخنرانی ات نوشته: برخی کشورها به تحریم کنفرانس تهدید کردند و حتی سخنرانی احمدی‌نژاد را نیز قطع کردند؛ عملا همه اینها عملی شد و این کارها نشان می‌دهد اسرائیل چقدر از رسوا شدن چهره حقیقی‌اش متضرر می‌شود
•    چه اصراری داری سخنگوی مستضعفان جهان بشوی؟ اگر این هدف را نداشتی که عبدالحمید دشتی حقوقدان کویتی درباره تو نمی گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان همواره پیشتاز بوده،  سخنرانی دکتر احمدی نژاد نشان داد که "زبان احمدی نژاد "، زبان تمامی ملت‌های آزادیخواه جهان است.
اینها که اینجا آوردم تازه گوشه بسیار کوچکی است از آنچه درباره تو گفته اند.
 می بینی چقدر موجب وهن نظام شده ای؟!! http://www.edalatkhahi.ir/004143.shtml


نوشته شده در  چهارشنبه 88/2/9ساعت  3:35 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]