تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ چه اهميتي داره 
چه تحليل خوب و جامعي از اين فيلم . ولي جاي خوشحالي است که کارگردان کاري کرده که اين انتقادات به اين فيلم وارد شود والا فيلمي که قرار بود دوباره کليشه اي باشد و دوباره به زور دم از اسلام بزند و نخواهد دو انسان فاقد مليت و ديانت به هم برسند اصلا ارزش ساختن نداشت .حداقل يک بار شد به خاطر اين فيلم باور کنيم صيهونيست شر مطلق است. حالا بياييد باز به اين فيلم هم گند بزنيد که نگاه فاجعه بار اسلام را که شايد در واقعيت نباشد بر سر اين فيلم بکوبيد
+ مدير وبلاگ به سينا 

با سلام وتشکر از نظر شما.

دوست من کمي منطقي تر نقدهاي خود را بيان مي کرديد، بهتر بود. تمسخر و توهين جناب عالي دردي را نه از شما دوا مي کند نه از ما نه از فضاي غربزده فيلم سازي کشورمان. نبايد يک سريال را سيه سياه يا سفيد سفيد دانست بايد نقدها وضعف هخا وقوت ها را در کنار هم ديد. تا زماني که فضاي استراتژيک معاصر را نشناسيم هيچ گاه نخواهيم توانست در مقابل ان به برنامه آينده نگر راهبردي برسيم. بايد غرب و اسلام و حقيقت عشق و عشقي که مروج ان عرفان هاي غير ديني و التقاطي هستند را بشناسيم تا قضاوت هايمان عجولانه و جاهلانه نباشد.

راستش را بخواهيد درباره عشق فراديني که فعلا صهيونيست ها بوسيله عرفان هاي جديد و التقاطي مروج ان هستند و اين سريال نيز مروج انهاست هيچ جاي شکي نيست. شايد اطلاعات شما در اين باره کم باشد. اين هشدار را بسيارذي از انديشمندان در سال هاي اخير داده اند و اي کاش ما دقت کنيم و بدون دانستن تمسخر نکنيم.

اين نقد را سه نفر از محققين خوب مرکز پژوهش هاي اسلامي صدا وسيما در مجله رسمي خانه هنر و انديشه مرکز پژوهش ها نوشته اند و به نظر بسيار منصفانه و محققانه است. متشکرم.

راستش متاسفم نسبت به اين قسم نظرات احمقانه و بعضا از روي سادگي شما در مورد اين سريال گران مايه

فرهنگ اسلامي..انسان دوستي اسلامي..زندگي اسلامي..همه چيه اسلامي.!

همين دين اسلام که در طي قرون در لايه اي از غبار خرافات و حماقت ها و تحريفات... مدفون شده است!

عشق رايج در اين سريال..از نوع عشقيست که متاسفانه و حتي شايد خوشبختانه متفکرين اهل دين و سياست و روشنفکران!به اصطلاح ديندار از درکش عاجزند..زيرا که لايه هاي ييچيده و در عين حال ساده مغزشان را با توده اي سخنان گران مايه از نظر خود! در راستاي دين اسلام و عشق اسلامي پر کردند..

و چه خنده ام ميگيرد وقتي به عمق تفکر ساده ي شما عزيزان مينگرم...در ژرفايي بس کم عمق درگير لفظ انسانيت اسلامي!هستيد..و خاک بر سر انسان که به خاطر دين و به خاطر همون دين مصلح طلب و مهربان که دم ازش ميزنيد به جون هم در طول تاريخ افتادن! و البته مطمئنم در ذهن خود تاسف حال مرا و حماقت مرا ميخوريد..جالبه!اسلام که بهتون ياد نداده پست فطرت باشيد در مقابل انسان؟..حالا با هر تفکر و ديني..اگه ياد داده پس... !هه..

البته ممنون از نقطه نظرات نقد مثبتتون..به هر حال درود بر تو اين انسان زميني.