درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ نويد 
سلام.در عداوت ودشمني سياستمداران آمريکايي با اسلام و فرهنگ اسلامي هيچ ترديدي وجود ندارد. اما انصافا کجاي فيلم اسم روح ا... برده شده که هيچ کسي متوجه آن نشده است. حداقل خودمان ابروي خودمان را نبريم.
+ جان رمبو 
چرا ربط داره.چرا همه شما از رمبو بيزاريد؟چون جون هزاران نفر رو نجات ميده؟يا چون...
پاسخ

سلام برادر من.بخش قهرمان سازي و منجي سازي تصنعي براي هويت يابي آمريكايي و آخرالزمان و سبك زندگي آمريكا و ميليتاريسم در همين وبلاگ را ملاحظه بفرمائيد. ممنون.
+ مدير وبلاگ به JOHN RAMBO 

دوست من

کمي انديشه کنيد. نقد فيلم سنت رايج در تمام ملل فهميده جهان براي فهم دقيق تر و نقد و بررسي نکات مثبت و منفي فيلم هاست و ربطي به ساختن يا نساختن فيلمي مثل رمبو ندارد.

+ JOHN RAMBO 

هم وطن و بسيجي و آدم بقول خودتون بيدار اگه فيلم بي اهميت ها و رمبو بده اگه خودتون مرديد همچين فيلمي بسازيد.يا اگه خيلي مردين كاراكتري مثل رمبو بسازيد من بيشتر فيلم هاي دفاع مقدس و ديدم اما هيچ كدام مثل رامبوي بقول خودت توخالي نشدند در حالي كه واقعا همچين كساي وجود داشتند.پس برو در وبتو تخته كن بد بخت.هر وقت يه كاراكتري مثل راكي يا رامبو يا بارني راس ساختيد اون وقت هاليوود و نقد كن.خوشحال ميشم اگه بتوني جوابمو بدي.
+ علي 
هر وقت ترجمه اسم فيلم رو درست فهميدي، بعد بيا راجع بهش مقاله بنويس.

شما با اين سواد آب کشيدت نمي توني اسم فيلم رو ترجمه کني مياي نقد فيلم مي نويسي؟؟

مي گن آب که سر بالا بره....
پاسخ

سلام علي آقااسم فيلم در اين مقاله ترجمه نشده است بلكه كنايتا عنواني بر مقاله گذارده شده است. ضمن اينكه مقاله از جاي ديگري اينجا گذارده شدهاست و نوشته بنده ودوستان عضو گروهشهيد اويني نيست. ما در انتخاب مقالات خيلي سخت گير نيستيم و تماما مقالات صد در صد مورد تائيد ما نيست واگر در مسير كلي همنوا باشيم آن را در وبلاگ نقل مي كنيم. باتشكر.شما هم از اين ادبيات كوتاه بياييد و همدلانه تر در مسير جنگ سايبرنتيك و نبرد نرم قدم برداريد. ممنون.
+ حامد 
واقعا مسئولينامنيتي بايد مسببان اين جشن مسخره را بيابند.
+ زن در سينما 

تحليلي بر تصويرزنان در رسانه هاي غربي - 1

فمنيسم رسانه اي؛ پوششي براي استفاده ابزاري از زن
رضا فرخي
رسانه ها در جهان امروز آينه پويايي فرهنگ ها هستند؛ چرا كه رسانه ها به دليل پيوند عميق ارتباطي و فرهنگي كه در هر جامعه با شاكله هاي فكري آن جامعه دارند و با نوع خاص برداشت هايشان از مسائل مختلف، نمايانگر طرز فكري هستند كه پشتوانه آن هاست.
به واقع موضوعات مورد توجه رسانه ها طيف وسيعي از مسائل را شامل مي شود كه در بين آنها مسائل انساني و اجتماعي اهميت بيشتري دارد و بيشتر مورد توجه افكار عمومي جهان است. امروز مسائلي مربوط به انسان شناسي و جايگاه انسانها از نسلها و جنسيت هاي مختلف كه بيشتر مربوط به ويژگي هاي رواني انساني است در رسانه ها به صورت جدي پي گيري مي شود. نكته قابل توجه اين است كه رسانه هاي كشورهاي مختلف هر كدام سعي مي كنند كه تعريف خود را منطبق با فرهنگ موردنظر خويش به افراد القا كنند. در اين بين مسائل مختلف انساني از جمله جايگاه انسان و حقوق متقابل انسانها به خصوص زنان بخش عمده اي از اين توجهات رسانه اي را به خود اختصاص داده است. زن و حقوق آن موضوعي است كه در چند سال اخير رسانه ها به خصوص رسانه هاي تصويري غربي سعي كرده اند خود را مدعي اين حقوق نشان دهند.
اين رويكرد از زماني پررنگ تر شد كه گروه هايي موسوم به فمنيست با حمايت دولتمردان غربي شكل گرفتند و قدرت و عرصه عمل يافتند و به تبع آن در رسانه هاي غربي هم فضاي مانور بيشتري به دست آوردند. به طوري كه برنامه ها و حتي شبكه هاي ويژه خاصي براي اين هدف ساخته شد. اما سوال اين بوده است كه آيا هدف از ساختن اين همه برنامه و انجام اين همه هزينه دفاع از حقوق زنان بوده يا چيزي ديگري؟
اگر بخواهيم درباره فمنيسم صحبت كنيم بايد اين مطلب را بيان كرد كه به طور كلي طبق تعريف اعضاي اين مكتب فكري، فمنيسم آموزه اي است كه وجه اصلي تمامي تفاسير و گونه هاي آن بر اين باور استوار است كه زنان به دليل جنسيتشان گرفتار تعيض هستند و لذا ....

http://www.kayhannews.ir/881202/10.htm#other1001


سلام

"انسان به چه اندازه بايد بي شعور ، کثيف ، حقير و وطن فروش باشد تا عليه هم وطنان و کشور خود دست به چنين اقدامات کثيفي بزند...
ببينيد...."