تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
با سلام

يك مركز فعال و معتبر پژوهشي در زمينه بررسي و تحليل محتواي محصولات رسانه‌اي،‌ در نظر دارد به منظور تقويت بعد كارشناسي و همچنين امور اجرايي خود، از جوانان و كارشناسان متعهد و توان‌مند، در قالب فعاليت‌هاي پروژه‌اي (پاره‌وقت و تمام‌وقت) همراه با پرداخت حق‌الزحمه مكفي، بهره ببرد. لذا در صورت تمايل به همكاري،‌ با ارائه توانمندي‌ها و سوابق پژوهشي خود ما را در گزينش بهترين‌ها ياري رسانيد. شايان ذكر است براي فعاليت‌هاي كارشناسي، توانايي تحليل و نقد،‌ يكي از ضروريات؛ و اولويت با دانشجويان دكتري، فارغ‌التحصيلان فوق ليسانس و دارندگان مدارك مرتبط با پژوهش‌هاي علوم انساني (شامل مدارك ارتباطات، علوم اجتماعي، روانشناسي،‌ فلسفه، ‌علوم سياسي، ‌الهيات و معارف،‌ سينما، مترجمي و ...) مي‌باشد.

«لطفاْ جهت دريافت فايل کارنامک (رزومه) اينجا کليک کنيد.»

در صورت تمايل پس از دانلود فايل فوق الذکر، اطلاعات خود را در همان قالب، تايپ نموده و آن را به آدرس زير مِيِل نماييد:

KKAARRNNAAMMAAKK@GMAIL.COM

با تشکر

+ سعيد 

سلام

بنظر من اولا نه تنها روشهاي تنبيهي قديم مثل فلك بد نيست بلكه خيلي هم لازمه. به اميد روزي كه دوباره تنبيه سنتي فلك (البته در حد اعتدال) روي كار بياد.

سلام عليكم .

ضمن تاييد مطلب خواستم يادآور شوم كه مدارس جديد هرچند حقش بود كه حوزه و مكتب خانه را كنار بگذارد و از اين بابت دستمريزاد هم شايد داشته باشد ولي بيشتر از حوزه و مكتب خانه ها مسجد را به فراموشي شپرده .

چراكه خدا پدر باز حوزه و مكتب خانه ها را بيامرزد كه يه رابطه اي با مسجد داشتند ، الانه كه اصلا نمي شود ديگه گفت كه مسجد النبي هم جاي حكومت پيامبر بود و هم مدرسه براي درس دادنشان و هم ... .

بسم الله النور...

السلام عليكم...

در مورد صدا و سيماست...

http://lovergod14loversand.parsiblog.com/402819.htm

خواستيد بيشتر باهم صحبت ميكنيم ان شاء الله...

يا حق با حق تا حق...