درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ جواب به امير وروشن دل 
سلام. اما عزيز فرمودند ما مخالف سينما نيستيم با فحشا مخالفيم. مسئله اين است که بايد مقدسات حفظ شوند تا مردم معيار و ملاک عمل داشته باشند و راه را گم نکنند والا ما هم به سمت نسبي گرايي خواهيم رفت. خدا رحمت کند امام عزيز را.
+ امير 

اصلا جالب نبود ...

+ روشن دل 
ذهن بيمار تو را ديدم و بيمار شدم...
+ روشن دل 
ذهن بيمار تو را ديدم و بيمار شدم...
+ حسيني 
امام عزيز كار بسيار خوبي كردند. بايد جلوي توهين كننده را گرفت. اجراي اسلام هميشه سيب زميني صفت ها را مي ازارد.
+ جواب به Amir 

جواب به امير

اكثريت قريب به اتفاق مردم در اين كشور مسلمان شيعه هستند و كسي حق ندارد به عقايد انها توهين كند، خصوصا كه توهين به دختر پيامبر اسلام باشد كه 99 درصد مردم ايران مسلمانند. انقلاب به رهبري امام و فداركاري شيعيان پيرو امام بود. اين از مسلمات است اگر عداه اي انرا مصادره نكنند.

+ Amir 
چقدر دردناک. رهبر يک کشور از اين که يک انسان نظر شخصي خود را در راديو اعلام کرده اينگونه ديگران را تنبيه مي کند. شايد همه توي اين کشور مسلمان و مخصوصا شيعه نباشند و به اعتقادات شيعيان اعتقادي نداشته باشند. آيا مگر همه اونهايي که در انقلاب نقش داشته اند مسلمان و شيعه بودند؟ البته که نه. در واقع اگر غير مسلمانان و غير شيعيان را از انقلاب حذف کنيد متوجه مي شويد که انقلاب هرگز به اين شکل رخ نميداد و شايد اصلا رخ نمي داد. ولي رهبر اين کشور به خودش اجازه مي دهد که حق اوليه يک انسان را پايمال کند به خاطر اينکه به نظر او کشور فقط جايي براي شيعيان است، نه براي ايرانيان. اين نشان دهنده اين است که اون رهبر يا آدم خودخواه و جاه طلبي بوده و يا دانش اداره يک کشور را نداشته است.
پاسخ

جواب به امير پاسخ مدير وبلاگ: اكثريت قريب به اتفاق مردم در اين كشور مسلمان شيعه هستند و كسي حق ندارد به عقايد انها توهين كند، خصوصا كه توهين به دختر پيامبر اسلام باشد كه 99 درصد مردم ايران مسلمانند. انقلاب به رهبري امام و فداركاري شيعيان پيرو امام بود. اين از مسلمات است اگر عداه اي انرا مصادره نكنند.