درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ سلام. همايش مهم 
سلام. نقد300- بخش 2 توسط طالب زاده
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=204951
وقايع جنگ جهاني اول از کليدي ترين نقاط عطف تاريخ ايران مي باشد که سرنوشت آينده اين کشور و کشورهاي منطقه را تغيير داده و کشورمان را در دام اشغال و استعمار اسير نموده است. عبرت گيري از وقايع تاريخ و رفتار گذشتگان در کنار مطالبه حقوق از دست رفته، موجب حضور قدرتمند تر ايران در جامعه جهاني مي باشد. بدين منظور نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تهران با همکاري مجموعه اي از موسسات تاريخي مرتبط در نظر دارد همايش ملي «به شهادت سکوت؛ اشغال ايران و کشتار مردم در جنگ جهاني اول» آذر ماه 1393 در تالار علامه اميني دانشگاه تهران برگزار مي شود.
http://www.shahadatehsokout.ir/

فرشتگان قصاب
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=204957
+ فهرست ثروتمند‌ترين نويسندگ 
انتشار فهرست ثروتمند‌ترين نويسندگان جهان

مجله اقتصادي «فوربز» فهرست پردرآمدترين نويسندگان جهان طي 12 ماه گذشته را اعلام کرد.

به گزارش ايسنا، در فهرست پردرآمدترين نويسندگان جهان که از سوي مجله معتبر «فوربز» منتشر شد، «جيمز پترسون» رمان‌نويس معروف با 90 ميليون دلار افزايش درآمد طي يک سال گذشته مقام نخست را کسب کرد.
اين نويسنده آثار تريلر که دو سال پيش نيز چنين رتبه‌اي را از آن خود کرده بود، در سال 2013 جايگاهش را به «اي.ال جيمز»، نويسنده انگليسي مجموعه رمان‌هاي پرفروش «50 طيف خاکستري» واگذار کرده بود. جيمز سال گذشته 95 ميليون دلار به سرمايه‌اش افزود، اما امسال اين رقم به 10 ميليون دلار تنزل پيدا کرد و وي را تا جايگاه يازدهم پايين آورد.
«فوربز» اين آمار را براساس ارقامي که موسسه معتبر «نيلسن» از فروش کتاب‌هاي چاپي‌، ديجيتالي و صوتي اين نويسندگان به دست آورده ارائه مي‌کند.
....
کد خبر:203102 -
+ مدير وبلاگ به عابدي 
سلام. اگر قم تشريف داريد که با شماره هاي داده شده تماس بگيريد و اگر جاي ديگري هستيد، فکر کنم برخي سايت ها فايل پي.دي.اف را در اينترنت گذاشته اند.
+ عابدي 
چجوري ب کتاب دسترسي پيدا کنيم؟/
+
خاطره يک فعال جبهه انقلاب؛
+ lil 
بررسي کتاب سينماي اسراييل: شرق/غرب و سياست بازنمايي
http://tarjomaan.com/archives/4628/