آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ال 
ان
پاسخ

سلام. متشكرم از ادب و متانت و منطق شما. بيش از اين از شماها انتظاري نيست. اگر منطق داريد با ادب نقدتان را بفرمائيد.
+ علي 

اشغال بود
پاسخ

سلام. متشكرم از ادب و متانت و منطق شما.
+ عزيزيان 
سلام. خوشبختانه همه از خود شما دارن انتقاد ميکنن دوست عزيز. اين يعني شناخت ناشيانه شما از فيلم و نيز: بزرگترين مصيبت براي يک انسان اين است که نه سواد کافي براي حرف زدن داشته باشد نه شعور لازم براي خاموش ماندن (ژان دلابرويه)
پاسخ

سلام. با شعار نمي توانيد يك نقد منطقي بر فيلم را بي اثر كنيد. اگر سواد داشتيد مي ديديد كه اين نقد از مجله اي ارزشمند در اينجا ذكر شده و چند نقد ديگر هم بر همين فيلم در همين وبلاگ آمده است. اگر منطقتان اين است متشكرم.
+ كامراني 
سلام. دوست عزيز متاسفانه شما از هر نقاديمتعصبانه تر نقد کرديد. تازه در حواشي نقدها يک اشتباه بارز هم داشتيد اينکه اکسيکه با رسول اکرم ص در غار بود حضرت علي نبود دوست من بلکه حضرت ابوبکر بود تاريخ بخون اگه باور نداري اين خيلي واضحه. نکته بعدي نقش حضرت علي: در اين فيلم نقش اين حضرت بسيار زيبا جلوه گره. مخصوصا در جنگ و نشاندادن شجاعت اين بزرگوار. لذا فکر شما مقصر نيست مقصر کساني هستند که اين افکار دو رنگي را در ذهنتان ميپرورانند. انشا الله حقيقتو پيدا کنيد. علي ابوبکر و همه يار رسول اکرم بودند. جناب مصطفي عقاد از نظر بنده و خيلي از مسلمانان خدمت بزرگي به اين دين کرد و روحش انشاالله شاد باشه امين
+ babak 
نگارنده به وضوح از تازيخ اسلام بي اطلاع است و دوست داشته هاي خود را با تاريخ اشتباه گرفته است.
عدم حضور صحابه در فيلم محدوديت هاي احتمالي بابت درگير شدن فرق مختلف اسلامي (شيعه و سني) بوده که همين نوشته شما در حالي که بسياري ديگر از صحابه مثل عمر طلحه سعيد زبير سعد و ... در فيلم نيستند ، فقط عدم حضور سحابه مورد تاتيد تشيع رو ديده و اون رو به توطئه هم نسيت ميده در حالي که در بخشي ديگر خودش به تحريف تاريخ اسلام دست ميزنه.
درباره نبودن بخش هايي از تاريخ اسلام در فيلم يا ترکيبشون ( مثل ماجراي علني شدن اسلام و حضور حمزه ) بايد زمان فيلم رو در نظر گرفت . اگر عقاد سريال ساخته بود حتما نقد وارد بود.
درباره زيد و چرايي حضور در نقش سخنگوي اسلام: وي احتمالا تنها سحابه پيامبر است که بين فرق مختلف اسلامي اختلافي بر سر وي نيست ( بدليل شهادت قبل از وفات پيامبر)‌ حضور هر فرد ديگر باعث ميشد کساني مثل نگارنده شيعه اين مطلب يا نمونه سني وي ( طالبان) فيلم رو به کل تحريم کنند.
ياد آوري ميکنم که فيلم براي مخاطب غربي نا آگاه به اسلام ساخته شده و نه جامعه مسلمانان.
راستي اگر شما اين فيلم رو ميساختيد با چه فيلمي مواجه بوديم؟ فيلمي که در اون اثري از ابوبکر و عمر نيست؟
براي کساني که احساس ميکنند تشيع در فيلم فراموش شده يادآوري ميکنم لحظه اي از فيم رو که حمزه در جنگ بدر علي رو خطاب مبکنه. و قبل از ديدن علي ما چهره خندان بلال رو ميبينيم رو به علي.
پاسخ

با سلام به شما دوستان ما نيز كه اين مقاله را نوشته اند درباره شخصيت متشيع مصطفي عقاد رحمه الله عليه حرفي ندارند ولي به نظر مي رسد كه نقش يهود در نظر گرفته نشده است چرا كه يهوديان وصهيونيست هاي هاليوود اصلا نمي گذارند كه يهود وتشيع در هاليوود به درستي طرح شود. اين نكته را خود عقاد هم در مصاحبه با شهيد اويني گفته بود. كاتوليك تر از پاپ نبايد شد. متشكرم. شايد بايد كمي بيشتر تامل كنيد. در هر صورت از دقت شما متشكرم.
+ پيروز 
سلام با احترام به نظر شما . نقد جدي بر اين نوشتار وجود دارد كه در صورت علاقه حاضر به بررسي نكته به نكته آن هستم . لكن براي نمونه يك مورد آن را عنوان مي كنم . آنچه شنيده شده مرحوم عقاد نه فراموش كرده بود و نه غرضي براي عدم نمايش جنگ احزاب داشت بلكه در كل هيچ به يهود نپرداخته است چرا كه در زمان ساخت فيلم از صوي صهيونيست ها تهديد به ترور و يا مقابله شديد و جلوگيري از ساخت گرديد . عدم نشان دادن نقش يهود در فيلم را به نتوانستن در ساخت ترجيح داد .

ميثاق يا همون محمد رسول الله يك فيلم متاسفانه آماتور به حساب ميايد . به جز ايفاي نقش آنتي كوئين و موسيقي قابل قبول نكته جالب ديگري در مقايسه با فيلمهاي مثل ده فرمان و يا انواع فيلمهاي عيسي و يا موسي يك اثر ابتدايي به نظر مي آيد.

نكته: فكر ميكنم اين نقدر رو قبلا در ويكي پديا خوانده باشم ؟ درسته؟؟

+ مدير وبلاگ به ابي 
البته نمي دانم شما چقدر نقد محتوايي و تاريخي بلد هستيد كه چنين عجولانه به قاضي رفته ايد؟!!!
+ ابي 

با سلام كسيكه اين نقد را نوشته هيچ شناختي از سينما ندارد