سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین اخبار و تحلیل های جشنواره فجر سی ویکم 1391:

www.sourehcinema.ir  و  www.cinemaenghelab.ir و www.bcoi.ir

سناتور دمکرات آمریکا در سومین کنفرانس هالیوودیسم:
خبرگزاری فارس 15 بهمن 1391: یک سناتور دمکرات آمریکا در کنفرانس هالیوودیسم با بیان اینکه ایران در مساله هسته‌ای هیچ اقدام غیرقانونی انجام نداده است، گفت: امروز امیدواریم ایران رهبری حرکت جدیدی در عرصه هنر و سینما باشد.
خبرگزاری فارس: هالیوودیسم یعنی فساد قدرت/ تحریم ایران بی‌منطق است
به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، سناتور مایک گراول، عضو حزب دمکرات آمریکا و کاندیدای اسبق ریاست جمهوری این کشور در سخنانی در سومین کنفرانس هالیوودیسم، با بیان اینکه سخن درباره هالیوودیسم، اصولی است، گفت: آنچه ما در آمریکا ایجاد کردیم ایجاد نفرت بود که این سیاست هیئت حاکمه آمریکاست. وی هالیوودیسم را در درون همگان دانست و افزود: وطیفه ما این است که در حکومت یک بالانس ایجاد کنیم و باید این امر را در عرصه هنری نیز دنبال کنیم.

این سناتور آمریکایی با بیان اینکه قدرت یک عامل فساد است، تصریح کرد: اسپیلبرگ می‌گوید شما قدرت دارید که در جهت خیر گام بردارید یا در جهت شر و امروز قدرت در آمریکا برای کنترل مذهب و ثروت است. وی با بیان اینکه آمریکا یک امپریالیسم است، افزود: ما شاهد افول توانمندی اقتصادی، اجتماعی آمریکا هستیم و امروز آمریکایی‌ها همانگونه که اسپانول‌ها در پایان تمدن‌شان تنها شمشیر تولید کردند، آمریکایی‌ها نیز تنها تسلیحات کشتار جمعی می‌توانند تولید کنند.

این سناتور دمکرات آمریکایی با بیان اینکه ایران در مساله هسته‌ای هیچ اقدام غیرقانونی انجام نداده است، گفت: هر گونه تحریم علیه ایران بی‌منطق است. وی با بیان اینکه ایران می‌تواند کمک مظلومان جهان باشد، افزود: امروز امیدواریم ایران رهبری حرکت جدیدی در عرصه هنر و سینما باشد لذا امیدواریم در این کنفرانس 4 روزه مشکلات امپریالیسم را بررسی کنیم و به نتیجه برسیم. گراول ادامه داد: به نظرم مسلمانان در جایگاه بالغ‌تری می‌توانند این عرصه را رهبری کنند و این جهت منفعت جامعه، اقتصاد و فرهنگ است. 

 


نوشته شده در  دوشنبه 91/11/16ساعت  5:31 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]