سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معرفی چندین نشریه خواندنی جبهه فکری انقلاب/همه چیز درباره فراماسونری
با عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا علیه اسلام به حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف. بی شک مهم ترین آرمان امام حسین علیه السلام، معرفی اسلام و روحیه انسان کامل به بشریت بود که خوشبختانه امروز حوزه های علمیه شیعه و مراکز فرهنگی انقلاب اسلامی سردمدار این حرکت می باشد. البته هنوز کمبودهایی هست که با قدردانی از داشته ها و برنامه دقیق می توان ان ضعف ها را نیز جبران کرد.
جای سپاس دارد که اخیرا جبهه فکری انقلاب اسلامی بسیار فعال شده است
و نشریات و کتب بسیار خوبی تولید کرده است و الحمدلله با شکل گیری چند شبکه توزیع وابسته توانسته است نفس روشنفکرنمایان احمق غربزده را بگیرد و نیروهای انقلابی در سراسر کشور را منسجم تر کند. البته قبول دارم که تا رسیده به نقطه آرمانی هنوز راه بسیاری داریم ولی وضع خیلی بهتر از قبل شده است. مجلاتی چون  فرهنگ پویا(موسسه امام خمینی ره قم)، معرفت(موسسه آیه الله مصباح یزدی)، کتاب نقد(پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه)، مشرق موعود(موسسه آینده روشن قمزمانه  (کانون اندیشه جوان و پژوهشکاه فرهنگ و اندیشه اسلامیسوره اندیشه(بر وبچه های علم و دین سابق و حوزه هنری سازمان تبلیغات امروز) سینما رسانه (بر و بچه های موسسه شهید آوینی تهران و دوستان)، نامه جامعه (وابسته به جامعه الزهرای حوزه علمیه قمراه (حاج وحید و دوستان با نام دفتر مطالعات فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی)، فرهنگ عمومی(ماهنامه تخصصی فرهنگ و اندیشه و جنگ نرم دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی همچنین دانلود ویژه نامه تحولات خاورمیانه) افق حوزه(نشریه مرکز خبری مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور) ، پاسدار اسلام (از مجموعه خوب نشریات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه)،  پیام زن (دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم)، موعود(موسسه فرهنگی موعود) و ... (نشریات بسیار زیادی است که نام بردن از همه در اینجا ممکن نیست و تلاش شد برخی معروف ترین انها که مورد استفاده جوانان می باشد را معرفی کنم مثلا موسسه امام خمینی اخیرا 15 نشریه علمی-تخصصی در مسیر اسلام ولایی-انقلابی منتشر می کند و دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام وابسته به دفتر تبلییغات نیز نشریات تخصصی علمی خوبی دارد و پؤوهشگاه فرهنگ و اندیشه السامی نیز همینطور و سایر مراکز خوب کشور...)
امید که دوستان با مراجعه به سایت هایی چون پاتوق کتاب، موسسه امام خمینی، کتاب فردا، بوستان کتاب و ... بتوانند از محتوای ان با خبر شوند. دوستانی هم که در تهران و قم وشهرهای بزرگ هستند حتما برای حمایت مادی از این مراکز فرهنگی و حوزوی فوق الذکر، نشریات را در چند شماره تهیه کنند و به دوستان و آشنایان خود هدیه دهند که قطعا واجد ثواب است...

لینک متن کامل مقالات شماره بیستم مجله فرهنگ پویا بحثهای خوب و مفصلی درباره فراماسونری دارد و از نوشته های متقن و اساتید مطرح و محققی چون آیه الله مصباح یزدی و استاد شمس الدین رحمانی و دکتر موسی حقانی و دکتر سیداحمدرهنمایی بهره جسته است، حتما این مطلب را بخوانید تا برخی بحث های ضعیفی که اخیرا در اینترنت درباره فراماسونری مطرح شده است را بازشناسی کنید:

نوشته شده در  شنبه 90/9/12ساعت  9:55 عصر  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]