سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش نوزده میلیون دلار برای سال2012، بودجه767میلیونی آمریکا برای تبلیغات خارجی!

 آمریکا در راستای سیاست خارجی خود و با هدف افزایش سیطره رسانه ای، بودجه ای 767 میلیون دلاری را به شورای مدیران پخش برنامه های بین المللی اش(BBG) اختصاص می دهد. اگر هر دلار را حدودا معادل هزار و پنجاه تومان بگیریم، عددی حدود 770 میلیارد تومان می شود!


 
به گزارش خبرنگار مشرق، در بودجه درخواستی اوباما برای سال مالی 2012 که دیروز به کنگره فرستاده شد 767 میلیون دلار به شورای مدیران پخش برنامه های بین المللی (BBG) اختصاص داده شد که این رقم نسبت به سال مالی 2011، 5/2 درصد افزایش یافته است.
این بودجه درخواستی از اهمیت پخش برنامه های بین المللی آمریکا برای مخاطبان مهم و همچنین زیرساختهای تکنیکی برای انجام عملیاتهای مدرن چندرسانه ای حکایت می کند.
والتر آیزاک سان، رئیس شورای مدیران پخش گفت:« شورای مدیران پخش همچنان به مدرن سازی پایگاههای ارتباطی خود ادامه می دهد تا بتواند در قرن 21 موثر واقع شود. همچنان که بازبینی استراتژیک پخش بین المللی آمریکا را ادامه می دهیم در جستجوی نوآوری و اصلاحات بیشتری هستیم تا بتوانیم از عهده چالش ماموریتمان برآییم.»
بودجه درخواستی سال مالی 2012 همچنان صرف عملیاتهای شبکه های این شورا از قبیل صدای آمریکا، رادیوی اروپای آزاد، رادیو آزادی، رادیو و تلویزیون مارتی، رادیوی آسیای آزاد، و شبکه های پخش خاورمیانه (تلویزیون الحره و رادیو ساوا) می شود که به پخش برنامه از طریق رادیو، تلویزیون، اینترنت، و سایر رسانه های جدید الظهور در بیش از 100 کشور می پردازند. شورای پخش مدیران از طریق شبکه انتقال جهانی اش سیطره رسانه ای و اطلاعاتی آمریکا ار در جهان بسط ی دهد و به کشورهایی که فاقد رسانه های مستقل هستند خبرهای همراستا با سیاست خارجی خود می رساند، مخاطبان را درگیر می کند، از طریق برنامه های تعاملی گفتگو را ترویج می کند، با مردم در جنگ و بحران ارتباط برقرار می کند، و در جهت سیاست های آمریکایی با سانسور اینترنت مقابله می کند.
بودجه درخواستی سال مالی 2012 صرف امور زیر می شود:
• گسترش زیرساختهای انتقال ماهواره جهانی
• ایجاد یک شبکه جهانی تبادل اخبار
• گسترش تکنولوژیهای رسانه ای جدید در این نهاد
• اطمینان یافتن از ظرفیتهای رفع بحران
• تبدیل صدای آمریکا (VOA) به یک پایگاه تمام دیجیتال
در بودجه درخواستی سال مالی 2012 شاهد کاهش بودجه در برخی حوزه ها هستیم. این حوزه ها عبارتند از تجدید نظر در پخش برنامه ها در چین و اجرای استراتژیهای مقرون به صرفه و بازار محور؛ قطع پخش برنامه صدای آمریکا در کرواسی؛ بهینه سازی شبکه انتقال جهانی شورای مدیران پخش؛ و افزایش بازدهی در عملیاتهای فعلی.

 http://www.mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=30087


نوشته شده در  جمعه 89/11/29ساعت  7:28 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]