سفارش تبلیغ
صبا ویژن
**اخبار و تحلیل های مشرقنیوز درباره ملک سلیمان نبی علیه السلام:
(نکته مهم: همه تحلیل ها مورد تائید وبلاگ نیست ولی برای مطالعه بد نیست)
 
«ملک سلیمان» میلیاردی می‌شود؟ مدیر پخش و بازاریابی مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری گفت: «ملک سلیمان» پتانسیل لازم را برای ورود به باشگاه میلیاردی‌های سینمای ایران را دارد. با حفظ روند موجود «ملک سلیمان» دومین فیلم میلیاردی سال 89 خواهد شد.
مخاطب‌شناسی شهریار بحرانی؛ نگاهی به آثار سازنده «ملک سلیمان» به بهانه رکوردشکنی «ملک سلیمان»‌ در دوره رکود گیشه‌های سینمای ایران، با مروری بر آثار کارنامه «شهریار بحرانی» می‌توان به این نتیجه دست یافت که آثار او در سال‌های مختلف، جزو فیلم‌های پرمخاطب سال بوده‌اند.
یادداشت صفار هرندی درباره ملک سلیمان زیاده از سه هزار سال پیش، آن هنگام که پیشوایی بنی اسرائیل به سلیمان، فرزند داود نبی رسید، مردمان به آزمونی پیچیده و دشوار مبتلا شدند. ابلیس، سپاه خویش را فرا خواند و با ماموریت فریب خلق به سرزمینی گسیل داشت که فرمانروایش این پیامبر خدا بود.
قسمت دوم/ ولایت و امر قدسی با طعم ملک سلیمان در رسانه های تصویری غرب هرزه نگاری به تصویرگری خاصی اطلاق می شود که به طرز ولع آمیزی بر به تصویرکشیدن "همه چیز" اصرار می ورزد. این شیوه مذموم است و آن را مناسب مخاطبان دون مایه و فاقد درکی عمیق تر می دانند.
سلحشور: نظرم درست منعکس نشد فرج الله سلحشور گفت: فیلم سینمایی «ملک سلیمان» گامی بلند در عرصه فیلم‌سازی است و من در جمهوری اسلامی ندیده‌ام که فیلمی در این حد و در این اندازه ساخته شود.
نظر سلحشوردرباره‌ "ملک سلیمان" فرج الله سلحشور در مورد فیلم " ملک سلیمان " گفت: این فیلم به لحاظ تکنیکی کاری قوی است اما به لحاظ مضمونی اسلامی نیست و هنوز خیلی مانده تا بتوانیم امثال آثاری مثل فیلم" ملک سلیمان" را اسلامی بنامیم.
نوشته انتقادی نسبت به فیلم: تفکر فرقه‌ای، این بار در "ملک سلیمان"
فتنه به مثابه جن زدگی/جنون فراگیر مفهوم فتنه در فیلم ملک سلیمان نبی(ع)
علت خشم فتنه گران از ملک سلیمان فتنه ی 88 ایران در داستان سلیمان نبی (ع) ، آنهم از ویزور دوربین شهریار بحرانی ، چنان دقیق شبیه سازی شده است که هدفگیری شیاطین داخلی و خارجی علیه خیمه ی ولایت ، بخوبی دیده می شود.
اصحاب فتنه در ملک سلیمان در صحنه‌های مختلف فیلم شاهد آن هستیم که کاهنان طعنه جوان بودن به سلیمان می‌زنند و او را به خاطر اداره کشور بدون مشورت گرفتن از خویش که “صاحبان کتاب موسی” بودند، شماتت می‌کردند. او را به کشاندن کشور به سوی جنگ به خاطر “توهم” محکوم می‌کردند و آماده ساختن افکار عمومی در برابر توطئه شیطان و ایادیش را مضحکه کرده و زمینه‌ساز آشوب می‌خواندند؛
نخستین بازخوردهای «ملک سلیمان» در دنیا مثبت بود؛ آنچه در قسمت 2 و 3 ملک سلیمان می‌گذرد
فیلمنامه‌ای که 39 بار بازنویسی شد؛ «ملک سلیمان» داستان سلیمان نیست
فروش 25 میلیونی«ملک سلیمان» در چهار روز؛ مانع اکران گسترده «ملک سلیمان»
نوشته انتقادی نسبت به فیلم: قدم اول اما لرزان شکست انحصار روایت تاریخ توسط هالیوود؛ "ملک سلیمان"؛ فیلمی که می توانست شاهکار سینمای ایران باشد
در سینماهای تهران و 27 شهرستان؛ «ملک سلیمان» بالاخره اکران شد
در تهران و شهرستان‌ها؛ نمایش «ملک سلیمان» از 14 مهر

نوشته شده در  دوشنبه 89/8/10ساعت  2:39 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]