سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پس از گذشت یک هفته از زلزله مهیب هائیتی در حالیکه همه کشورها و سازمان ملل سعی در ارسال کمکهای امدادی به این کشور زلزله زده می باشند ، می بینیم که آمریکا با ارسال بیش از 14 هزار سرباز و ادوات جنگی پا به خاک هائیتی گذاشته و با به دست گرفتن کنترل فرودگاه این کشور مانع رسیدن کمکهای امدادی سایر کشورها می گردد. این در حالی است که کشورهای برزیل و فرانسه ، ونزوئلا و حتی وزیر دفاع سابق هائیتی به این رفتار مشکوک آمریکا در اشغال هائیتی اعتراض کرده اند و نلسون جابیم وزیر دفاع برزیل که دارای 7 هزار نیروی حافظ صلح برزیلی در هائیتی است هشدار داده که عملیات امدادی در هائیتی در حال تبدیل شدن به یک عملیات یک جانبه آمریکایی است.

در خبری دیگر آمده است که به دلیل ممانعت نیروها آمریکایی مستقر در فرودگاه هائیتی 8 هواپیمای حامل کمک‌های جهانی برای مردم زلزله‌زده هائیتی مجبور به ترک حریم هوایی این کشور شدند و در فرودگاه مکزیک فرود آمدند.

و خبر دیگر می گوید فرماندهی نیروهای سازمان ملل متحد در هائیتی به سرپرستی برزیل از مداخله و تسلط‌خواهی نیروهای آمریکایی شکایت کرد.
در حالی که برزیل فرماندهی نیروهای سازمان ملل در هائیتی را بر عهده دارد، با مشکلاتی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه پایتخت هائیتی مواجه است.
گزارش‌ها حاکی است که نیروی نظامی آمریکا کنترل فرودگاه "پورتو پرنس " هائیتی را در اختیار خود گرفته است و در زمینه پرواز هواپیماهای حامل کمک‌های امدادی اعمال‌نظر می‌کند.
به نوشته آسوشیتدپرس یک هواپیمای تجاری قطری که حامل تیم‌های پزشکی و امدادی و کمک بوده است هنگام تخلیه محموله‌های خود با مشکل روبه‌رو شد که از نیروهای آمریکایی حاضر در فرودگاه درخواست کمک کرد اما آن‌ها امتناع کرده و بیان کرده بودند که درگیر کارهای دیگر هستند.

چنانچه هدف آمریکا کمک به زلزله زدگان باشد چرا این کار را همانند سایر کشورها در سایه سازمان ملل انجام نمی دهد و چرا سعی دارد تا کنترل تنها فرودگاه این منطقه زلزله زده را بدست بگیرد؟

بیش از چهارده هزار نیروی نظامی با سلاح چه کمکی به زلزله زدگان خواهند کرد و چرا از فرود هواپیماهای امداد رسانی و مواد غذایی و پزشکی جلوگیری می گردد؟ آمریکا چه هدفی را در هائیتی دنبال می کند؟

چرا آمریکا از برزیل و کانادا درخواست نموده تا ائتلاف سه جانبه و بدون دخالت کشورهای دیگر برای کمک رسانی به زلزله زدگان تشکیل دهند به نحوی که موجب نگرانی و اعتراض شدید فرانسه شده است؟

آمریکا در یک کشور فقیر زلزله زده که آمار کشته شدگان آن بیش از یکصد هزار نفر اعلام شده ، به دنبال چه منافعی می باشد؟

چرا فرانسه که متحد استراتژیک آمریکا در خاور میانه است بر سر رقابت در امداد به زلزله زدگان با آمریکا دچار مشکل شده است؟ آیا این دو کشور در جهت اهداف انسان دوستانه و کمک به مردم فاجعه زده از هم سبقت می گیرند؟؟!

اگر دقت کنیم و کمی به تاریخ سیاه این کشور در برده داری نظری بیفکنیم می توان دریافت که این حضور نظامی آمریکا جز برای تامین منافع آمریکا در زیر نقاب کمک به زلزله زدگان نیست.

چندی پیش پس از افشای خبرنگار سوئدی در اخبار آمده بود که یک باند صهیونیستی سرقت اعضای انسان ، که در آمریکا مستقر است با همدستی سایر عوامل خود در فلسطین اشغالی اقدام به دزدیدن اعضای بدن مجاهدان فلسطینی نموده و اجساد آنها را بدون اطلاع خانواده هایشان در مکانهایی دفن می کند. در گزارشهای بعدی مشخص شد که چند نفر از اعضای کنیست و با همکاری بیمارستانهای نظامی رژیم صهیونیستی اقدام به این اعمال شنیع نموده و پس از فشار افکار عمومی جهان به این کار اعتراف نمودند. گفته می شود که این باندها اعضای دزدیده شده را برای استفاده نظامیان مجروح رژیم صهیونیستی و نیز ثروتمندان غربی به بهای کلانی به فروش می رسانده اند.

بدون شک وضعیت آشوب زده و هرج و مرج ناشی از زلزله در هائیتی و وجود قربانیان فراوان و تعداد بی سابقه مجروحانی که توان دفاع از خود را ندارند ، و کودکان یتیم و بدون هویت ، بستر مناسبی برای فعالیت مجدد باندهای قاچاق انسان و قاچاق اعضای بشری آمریکایی و صهیونیستی می باشد.

حدودا دو سال قبل هم مورد مشابهی در چاد به وقع پیوسته بود و یک باند قاچاق کودکان با تابعیت  فرانسوی در قالب جمعیت خیریه اقدام به دزدیدن بیش از سیصد کودک چادی و سودانی و انتقال آنها از طریق هوایی به فرانسه را داشت که با هشیاری دولت ، هواپیمای فوق متوقف شده و اعضای باند قاچاق دستگیر شدند. و مشخص شد که این باند تحت عنوان اعطای این کودکان به خانواده های بدون فرزند ، در حقیقت با انتقال آنها به فرانسه از فروش اعضای بدن این کودکان منافع مالی زیادی کسب نمایند و حتی این قضیه پای مسئولین دولت فرانسه و سارکوزی را نیز وسط کشید.

در گزارشهای رسمی آمریکا آمده است که سالانه بیش از یکصد هزار نفر به ایالتهای مختلف این کشور قاچاق می شوند و نیمی از این تعداد را زنان و دختران جوان تشکیل میدهند که در تجارت سکس و برده داری جنسی مورد بهره برداری قرار می گیرند و عده ای دیگر نیز به کارهای سخت در کارخانه ها و رستورانها و مزارع مشغولند و عده ای دیگر نیز بطور مخفیانه به عنوان موش آزمایشگاهی در آزمایشگاههای تسلیحاتی و پزشکی تحت آزمایشهای مختلف انواع سلاحهای بیولوژیک و غیر متعارف قرار گرفته و یا از آنها به عنوان قطعات یدکی سربازان ارتش استفاده می شود.

آمریکا ، فرانسه و رژیم صهیونیستی، در دزدیدن اعضای بدن و قاچاق کودکان و زنان پرونده سیاه و قطوری دارند و بدون شک آمار کشته شدگان و مجروحان بالای زلزله هائیتی می تواند سرمایه خوبی برای این کشورها باشد. صرفنظر ار قاچاق کودکان و زنان که درآمد خوبی برای این کشورها محسوب می شود، جدا سازی اعضای داخلی بدن مجروحان تحت عنوان اعمال جراحی میدانی در حالی که اکثریت قریب به اتفاق این مجروحان خانواده های خود را در زلزله از دست داده اند و کسی نگران سلامتی و جان آنها نیست و خود نیز تا مدتها نخواهند فهمید که کدام یک از اعضای بدنشان به سرقت رفته، دزدیدن اعضای اجساد مردگان از جمله قرنیه و پوست و استخوان های آنان که برای تولید استخوان مصنوعی در بازارهای جهانی به قیمت گزافی به فروش می رسد ، از حداقل فوایدی است که آمریکا و فرانسه و رژیم صهیونیستی از آن بهره می برند. بطور مثال در این هرج و مرج کسی نخواهد پرسید که چند نفر ا زمجروحان و به چه دلیلی جان خود را از دست داده و مقابر دسته جمعی مردگان هم امکان بررسی اجساد را نمی دهد و لذا زمان و موقعیت خوبی برای این خون آشامان در عملی کردن اهدافشان می باشد.

با توجه به جنگهای اخیر آمریکا و رژیم صهیونستی در منطقه و نیاز روز افزون این کشورها به اعضای بدن پیوندی برای حفظ جان نظامیان ، به نظر می رسد که هدف خبیثی پشت سر حضور نظامی آمریکا در هائیتی و بدست گرفتن کنترل این کشور و نظارت بر امداد رسانی وجود دارد که روزها و ماههای آتی ، اهداف و نیتهای آمریکا را در این زمینه آشکار خواهد ساخت.

و بالاخره در خبرهای امروز آمده بود که فرانسه بیمارستان صحرایی خود را با ظرفیت پنجاه تخت و و اتاق های عمل متعدد در هائیتی برپا کرده است! امیدواریم این ماجرا همانند ماجرای جمعیت خیریه کمک به کودکان یتیم چاد و سودان نباشد!   


نوشته شده در  یکشنبه 88/11/25ساعت  1:49 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]