ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

خجالت بكشيد

به جاي حسادت به هاليوود در صدد بهتركردن سينماي خود برآييد

ژيام خصوصي رو ببين
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما دوست عزيز که در عرصه ي اطلاع رساني و خدمت به دين مي کوشيد؛

از شما درخواست مي کنم که در اسرع وقت به وبلاگ اسلام حقيقي سري بزنيد تا نتايج تحقيقات خود را در رابطه با دشمنان مهدويت با عنوان «فراماسونري: دجال آخرالزمان» خدمت شما ارايه نماييم .اميد است که کمکي هر چند کوچک به منتظران موعود عصر (عج) در رابطه با شناخت نشانه هاي ظهور شود. ان شا الله در اين مقاله ها خواهيد ديد که تشکيلات فراماسونري شباهت هاي اعجاب آوري با آن چه که در باب دجال در روايات اسلامي آمده است ، دارد که اين شباهت ها حتي شامل يک چشم بودن دجال، يهودي بودن او، فتنه در بيت المقدس و ... نيز مي شود که اين مسايل در قالب عکس ها و فيلم هاي بيشماري بيان شده اند. لطفاً در صورتي که مطالب مقالات را مفيد دانستيد ديگران را نيز به خواندن آن ها دعوت کنيد و يا اين مقالات را با حفظ امانت کپي نماييد. زيرا همان طور که خواهيد ديد متاسفانه وقت تنگ است و دشمنان اسلام تلاش دارند تا سال ???? حکومت جهاني شيطاني را تشکيل دهند. اين مساله اهميت اطلاع رساني هرچه سريعتر را بيشتر نشان مي دهد. پس لطفاً به ما در نشر اين مطالب ياري رسانده و بدانيد که ان شا الله ظهور نزديک است و با زمينه سازي نزديکتر مي شود.

تمامي مطالبي که در مقالات مي آيند مستند و جدي هستند و در اين مقالات از فيلم ها و عکس هاي متعددي استفاده شده است. بنابراين خواهشمنديم که در آن ها تامل بفرماييد.

لازم به ذکر است که در اين مقاله، به ترفند هاي فراماسونري در تشکيل حکومت جهاني شيطاني نيز پرداخته شده است که از جمله ي اين ترفند ها مي توان به پيشگويي هاي دروغين نوستراداموس، فيلم 300، نبرد کذايي آرماگدون و ... نيز پرداخته شده و ارتباط اين مسايل با فراماسونري نيز با اسناد و دلايل معتبر بيان شده است. بنابراين خواهشمنديم که همه ي بخش هاي مقاله را مطالعه فرماييد. پيشاپيش از سنگين بودن وبلاگ به دليل حضور عکس هاي زياد در مقالات، عذرخواهي مي نمايم.

با تشکر

خادم الامام (عج)

سلام

من همش 13 سالمه هنوز به فيض رفتن به مكه نائل نشدم

حرفهاي من منطقي بودن كاملا منطقي هيچ چيز غير منطقي اي وجود ندارد

گناه 300 بر گردن جمهوري اسلامي است

+ به ...شهاب الدين تقي زاده 

حاج شهاب الدين فقط به اين حرف هاي شما مي گويم:

سلام عليكم.

منطق بهتر از چيزهاي ديگر است....

سلام دوست عزيزم

در حقيقت وجود شماهاست كه باعث ساختن فيلمهايي مثل 300 ميشود درليل ساختن 300 بايد تامل كرد

300 به اين خاطر ساخته شد كه ما ايرانيان ذره اي از گذشته ي قبل از اسلاممان حمايت نكرده ايم بعد از ساختن 300 قرار بر ساخت نگيني در آـش شده كه يكي از بازيگران آن خودم بودم(برديا) اما وزارت ارشاد مجوز نداد اين يعني چي شماها و امثالتان نميخواهيد سينماي ايران پيشرفت كند ميدانيد چرا چون شما ضد ايراني هستيد عرب پرستيد اتفاقا به نظر من ما بايد خوبي هاي هاليوود را با اسلام مخلوط كنيم تا سينماي ايراني بدست آيد من گناه 300 را بر گردن هاليوود نميدانم بر گردن شما و جمهوري اسلامي ميدانم

در ضمن مگر شما شيطانيد كه بدتان آمده است

با تقديم نفرتهاي فراوان

شهاب الدين تقي زاده

مدير شبكه ي تالار اسرار ايراني

معاون اعظم سايت جي كي رولينگ دات كام

سهام دار اصلي سايت ماگل نت

و طراح دوم سايت هري پاتر دات كام

نميخواي به من بگي يهودي؟

+ مسعود 
اياكساني كه خطر دور شدن از فطرت الهي و نزديكي به تمايلات و وسوسه هاي شيطاني را به تصوير مي كشند تبليغ شيطان پرستي مي كنند؟ يا آناني كه با جو سازي و به هر طريق ممكن نمي خواهند خطرات و نوع ورود و تاثير شيطان به زندگي انسانها كه متناسب هر سليقه اي خود را زينت مي نمايد به مردم به طور موثر به تصوير كشيده گردد.
+ علي 
به عقيده بنده برخي كارگردانهاي سينما و تلويزون ايران علاوه بر حقوقي كه از بيت المال و دستگاه مربوطه خود ميگيرند يك حقوق ماهانه هم از بخش فرهنگي سفارت خانه هاي آلمان انگليس نروژ سوئد و بلژيك ميگيرند !آيا فراموش نموديد كه در دوره دوم خرداد آقايان به اصطلاح هنرمندو درواقع جاسوسان هنرمند و خائن به فرهنگ به صورت منظم و مدون در جلساتي كه در سفارتخانه هاي كشورهاي غربي درتهران به عنوان نشستي فرهنگي !تشكيل ميشد شركت ميكردند . آيا آنها براي صرف قهوه و خواندن شعر به آنجا ميرفتند !! بديهي است نتيجه آن نشستها و كنفرانسها و پروژه ها حالا ظهورميكند . كمترسريال تلويزيوني و سينمائي است كه رد پاي خوراك دهي و خط دهي دشمنان قسم خورده را نتوان در آن نديد . هرچه باشد آنها دراين زمينه هم (سينما) چند ده سالي از ما جلو هستند و تحقيقات بيشتري نموده اند . صدا وسيما هم كه قربانش بروم غضنفر نظام است . بنده سالها قبل عرض كردم انقلاب مخمليني را كه دوم خرداد دنبالش بودند تا به راه بياندازند و نتوانستند درحال حاضر صداوسيما خودي مشغول انجامش است . هم با آرامش و آسوده گي خيال هم با بودجه ها و امكانات عالي و هم با حاشيه امنيت خوب !!! چه بهتر ازاين .
+ مهران 

تو رو خدا ما مردم ايران ديگه بسمونه

بريد يه كم هم مردم كشورهاي ديگه رو به بهشت هدايت كنيد

بابا اونها هم انسانند گناه دارن

+ سبا 
اگه به نظر شما طالبانيها باشه راديو و تلويزيون بايد از صبح تا شب عزا و مداحي پخش كنه !!!
+ سعيد 

من نمي دونم شما كجا زندگي مي كني كه چنين قضاوتي داري

به نظر ميرسه اصلا بين مردم نيستي

شايدم شما بالا نشينها همه تون همين طوري باشين

من فقط اينو ميدونم كه با آدماي زيادي در مورد فيلم اغما و ميوه ممنوعه حرف زدم و به عينه ديدم كه تاثيرات مثبت زيادي از اين فيلمها گرفتن و همه ميگن بايد حواسمون جمع باشه چون شيطان ممكنه از راهي كه ما هرگز به نظرمون زشت نمياد وارد بشه

فكر نمي كنم كسي با ديدن يه فيلم پورنو از اين تاثيرات مثبت بگيره

مقايسه مسخره اي كردين بين اين دو تا مقوله

نكنه شما الياس باشي كه اينقدر بهت برخودره؟

با سلام

دوست عزيز از اين كه دير به وبلاگ خودم سر زدم و تازه امروز پيغام شما را ديدم معذرت مي خواهم

ولي در مورد مسئله همكاري در رابطه با همايش «صهيونيسم و ابزار سلطه» ما همچنان در حال برنامه ريزي هستيم و ان شا الله مي خواهيم در ارديبهشت ماه يك همايش بسيار سنگين و وزين را انجام بدهيم.

و واقعا به كمك نيازمنديم. البته در قسمت فكري كار كه شما هم اذيت نشويد.

ما در تهران هستيم نمي دانم چگونه بايد هماهنگ كنيم و همديگر را ملاقات نمايم. هر طور خودتان صلاح مي دانيد اعلام بفرمائيد .

اگر به ايميل من اطلاع بدهيد خيلي بهتر است .

در ضمن من هم از همان روزهاي اولي كه اين فيلم اغما را ديدم ياد فيلم دروازه نهم اثر رومان پودولسكي افتادم و من هم همين نظر شما را داشتم.