آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مدير وبلاگ به سينماصهيونيسم 

با سلام و تشكر

متن کامل نقد وبررسي تاريخي مختوايي سريال غربگراي روزگار قريب در اين وبلاگ کار شد. در بخش ارشيو موضوعي مطالب وبلاگ بخش نقد روزگار قريب مي توان آن را مشاهده کرد. با تشکر فراواون:

http://naghdefilm.parsiblog.com/Archive107597.htm

سلام. اين مطلب را در وبلاگ سينما صهيونيسم ببينيد و اگر صلاح دانستيد در وبلاگ خود هم بياوريد...

بررسي تاريخي-محتوايي سريال روزگار قريب/نقدي که هرگز ديده نشد!

چرا اکنون و نقد سريال روزگار قريب! نکته مهمي که پيش از مطالعه اين نقد بايد بدانيد: اين نقد و بررسي منصفانه از سريال «روزگار قريب» - که هم نقاط ضعف و هم نقاط قوت آن را بيان کرده است- چندين ماه پيش براي چاپ در نشريه اي متعلق به يکي از مراکز پژوهشي و نظارتي صدا و سيما توسط سه تن از محققين آن مرکز نوشته شد. گرچه ساختار منسجم مقاله و نکات فني نقد نويسي، قابل توجه است ولي به دليل نقدهاي جدي و قابل تاملي که اين مقاله به سريال «روزگار قريب» وارد کرده است -که بي شک موجد نقدهايي جدي به عملکرد شبکه سوم و تهيه کنندگان اين سريال خواهد شد- متاسفانه اين مقاله هرگز ديده نشد و در نشريات سازمان صدا وسيما به چاپ نرسيد، چرا که متاسفانه به گفته معاون پژوهش همان مرکز پژوهشي، ... دستور داده اند که چنين نقدهايي در نشريات سازمان چاپ نشود!!

گر چه ابتدا تعجب کرديم ولي پس از چند ماه که قطعا اين مقاله را در هيچ نشريه اي در آن مرکز پژوهشي چاپ نکردند، بهتر ديديم که اکنون اين مقاله را در سايت ها و وبلاگ هاي دوستان منتشر کنيم تا هشداري جدي به روند غربزدگي و خودباختگي برخي برنامه سازان و تهيه کنندگان و کارگردانان صدا وسيما داشته باشيم. اميد که وظيفه خود را به انجام رسانده باشيم و بتوانيم در مسير پالايش صدا وسيماي جمهوري اسلامي از افکار غربگرايانه داشته باشيم و تاريخ سازي هاي جهت دار را نقد کرده باشيم تا در برنامه سازي هاي آينده سازمان صدا وسيما ان شاء الله ديگر شاهد چنين سريال ها و فيلم هايي نباشيم. اميد که از اين پس، بيش از گذشته سرمايه هاي مالي و انساني سازمان به سمت الگوي تمدني اسلامي و قرائت هاي صحيح تر از تاريخ معاصر هدايت شود و با حفظ تسلسل حافظه تاريخي ملت مسلمان ايران به سمت آينده باشکوه تمدن اسلامي حرکت کنيم. ....بقيه را در اينجا ببينيد:
http://www.cinemazion.blogfa.com/post-111.aspx

ايميل: mersad313@gmail.com
اميد كه اين مطلب در وبلاگ محترم شما نيز مورد استفاده قرار بگيرد.
با تشكر فراوان از شما بزرگوار.