تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 

برترين‌هاي جشنواره علامه حلي معرفي شدند

24 دي 1388
دومين جشنواره علامه حلي ويژه برترين‌هاي پژوهشي طلاب جوان با معرفي صاحبان آثار برتر به كار خود پايان داد.

در مراسم اختتاميه اين جشنواره كه ظهر امروز در سالن همايش‌هاي مدرسه عالي دارالشفاء قم برگزار شد، محمدحسين فرج‌نژاد با كتاب اسطوره‌هاي صهيونيستي در سينما از حوزه علميه شهرستان قم و سيد لقمان حكيمي با مقاله بررسي تطبيقي آيه اكمال از مجتمع عالي امام خميني(ره) شهرستان قم به عنوان رتبه‌هاي اول در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج معرفي شدند.
در اين مراسم عبدالحسين مشكاني با كتاب كنكاشي تحليلي پيرامون فرقه آمريكايي اكنكار از حوزه علميه قم، محمدداود سخنور با پايان‌نامه نقش عقل در معرفت ديني از ديدگاه غزالي و كي‌ير كگور از مجتمع عالي امام خميني(ره) قم، غلامعلي ميرنسب با پايان‌نامه تعارض‌هاي داخلي احوال شخصيه در حقوق ايران و مصر از حوزه علميه قم، ولي‌الله عباسي با مقاله نردبان آسمان (تحليل انتقادي كثرت‌گرايي ديني و بررسي تطبيقي آن با وحدت‌گرايي ديني) از حوزه علميه قم و محمدجعفر رضايي با پايان‌نامه بررسي تحولات حوزه علميه اصفهان در موضوع امامت در سده اخير از حوزه علميه شهرستان قم به عنوان رتبه دوم در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج معرفي شدند.
سيداحمد موسوي با مقاله «دراسه ادله اثبات وجود الواجب علي ضوء الحكمه المتعاليه» از مجتمع عالي امام خميني(ره) به عنوان رتبه سوم در پايه‌هاي چهارم تا ششم، احمد ناظم با كتاب «تاريخ حديث نبوي در حلقه حاكميت متن و متن حاكميت» از حوزه علميه قم به عنوان رتبه سوم در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج، مهدي مسائلي با پايان‌نامه كتاب نهم ربيع جهالت‌ها خسارت‌ها از مدرسه علميه ولي عصر(عج) شهرستان اصفهان به عنوان رتبه سوم در پايه‌هاي هفتم و هشتم، ابوالفضل هادي‌منش با كتاب سفير ولايت از حوزه علميه قم به عنوان رتبه سوم در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج، عبدالله نظري با پايان‌نامه نقش ايمان در بهداشت رواني از مدرسه علميه حجتيه قم به عنوان رتبه سوم در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج، محمدسالم ابراهيمي با پايان‌نامه بغاه و احكام آن از جامعه ‌المصطفي العالميه به عنوان رتبه سوم در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج، عبدالله مجدمي با مقاله استعمال لفظ المفرد المشترك في اكثر من معني از مدرسه علميه حقاني به عنوان رتبه سوم در پايه‌هاي چهارم تا ششم، محمد ساعدي با پايان‌نامه آيات امامت و ولايت در تفسير المنار از جامعه المصطفي العالميه به عنوان رتبه سوم در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج، محمد پناهي‌بخش با كتاب نمودار ارث از حوزه علميه قم به عنوان رتبه سوم در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج، سيدمحسن موسوي با پايان‌نامه روش كلامي شيخ صدوق از حوزه علميه قم به عنوان رتبه سوم در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج و سيدروح‌الله موسوي‌زاده با پايان‌نامه تحليل و بررسي انديشه‌هاي معنوي اشو از حوزه علميه اصفهان نيز به عنوان رتبه سوم در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج معرفي شدند.
محمدباقر محقق با پايان‌نامه بررسي حريم املاك از ديدگاه فقه جعفري و حنفي از مدرسه علميه حجتيه، علي هوشيار با كتاب سكه‌هاي گداخته (اقتصاد اسلامي، ربا در زندگي مردم) از حوزه علميه قم، محمدجواد حاجي‌ابوالقاسمي دولابي با مقاله بررسي شبهه ازدواج ام كلثوم با عمربن خطاب از حوزه علميه قم، علي هندياني با پايان‌نامه شاخصه‌هاي اخلاقي جوان شايسته از منظر قرآن و سنت از حوزه علميه قم، روح‌الله رضواني با كتاب نقش نخبگان اجتماعي از ديدگاه جامعه‌شناسي و اسلام از موسسه عالي علوم انساني وابسته به جامعه‌ المصطفي العالميه، حميدرضا مظاهري سيف با كتاب سياست در دامان عرفان از حوزه علميه قم، اصغر كشوري با كتاب ملخ‌هاي نقابدار (بررسي تحليلي جنگ‌هاي صليبي در نگاه اماميه از مدرسه علميه معصوميه(س)، محمد حقاني فضل با كتاب تاريخ مسيحيت از حوزه علميه قم، سعيد هلاليان با كتاب نگاهي به منطق از حوزه علميه قم، محمدحسين مروجي طبسي با كتاب حديث سلسله الذهب به روايت اهل سنت از حوزه علميه قم و علاء تبريزيان با كتاب العدل عند مذهب اهل البيت(ع) از حوزه علميه قم ساير افرادي بودند كه به عنوان صاحبان رتبه‌هاي سوم در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج معرفي شدند.
در اين جشنواره مهدي كمالي نجف‌آبادي نيز با كتاب آيين ميهماني و ميهمان‌داري در فرهنگ اسلامي از مدرسه علميه معصوميه(س) رتبه سوم در پايه‌هاي چهارم تا ششم را كسب كرد.
همچنين از ميان بانوان شركت‌كننده در اين جشنواره نرجس رودگر با كتاب «فمينيسم، تاريخچه، نظريات، گرايش‌ها، نقد» از جامعه الزهرا(س)، سيده الهام امام‌زاده با مقاله تبيين فلسفي رابطه عقل و دين از منظر ابن رشد با تاكيد بر تاويل از مدرسه علميه الزهرا(س) شهرستان بوشهر و فهيمه فياضي با پايان‌نامه قرآن كريم در آينه ترجمه‌هاي آلماني فردريش روكرت و رودي پارت از جامعه الزهرا(س) به عنوان صاحبان رتبه دوم در سطح دو تحصيلي معرفي شدند.
در اين ميان افتخار يوسفي روشناوند با پايان‌نامه عقل و وحي در حكمت متعاليه صدر المتالهين از جامعه الزهرا(س)‌، سعيده يزداندوست با پايان‌نامه تداوم انقلاب اسلامي در سايه اتحاد ملي و انسجام اسلامي از مدرسه علميه بنت‌الهدي صدر شهر تهران، فاطمه شاكرين با پايان‌نامه وجودشناسي جامعه و بازتاب آن در ديدگاه‌هاي مختلف جامعه‌شناسي و زهرا عظيمي با كتاب نگاهي به حقوق زن در اسلام از مدرسه علميه معصوميه به عنوان صاحبان رتبه‌هاي سوم در سطح سه تحصيلي معرفي شدند.
زهرا محمدعلي‌ميرزايي با مقاله بررسي نظريه توحيد افعالي در ميان فرق اسلامي از جامعه‌ الزهرا(س) نيز به عنوان رتبه سوم در سطح دو تحصيلي معرفي شد.
http://news.masoumeh.com/?id=9861
+ مبارك 

با حضور رييس قوه قضاييه

از برگزيدگان دومين جشنواره علامه حلي(ره) تقدير شد
مراسم تقدير از برگزيدگان دومين جشنواره علامه حلي(ره) با حضور آيت الله صادق آملي لاريجاني، رييس قوه قضاييه در قم برگزار شد

به گزارش آينده روشن، در اين مراسم، حجت الاسلام والمسلمين سيدمسعود موسوي شبستري، دبير اين جشنواره به تشريح اقدامات صورت گرفته در جشنواره مذکور پرداخت.

وي گفت: در اين جشنواره 2 هزار و 389 اثر از سوي يکهزار و 629 نفر به اين جشنواره ارسال شده است.

دبير دومين جشنواره علمي حلي(ره) خاطرنشان کرد: پس از ارزيابي هاي دقيق 100 ارزياب کارشناس با مدرک حداقل سطح چهار حوزه، 85 نفر حايز رتبه هاي برتر و شايسته تقدير انتخاب شدند.

در ادامه اين مراسم، آيت الله مرتضي مقتدايي، مدير حوزه علميه قم گفت: با افزايش تمرکز حوزه علميه روي مباحث پژوهشي اميدواريم آموزش هاي حوزوي هم آميخته با پژوهش در هر سطح شود.

همچنين، حجت الاسلام والمسلمين عماد، معاون پژوهش حوزه هاي علميه راجع به اهميت حمايت از پژوهش هاي حوزوي به سخنراني پرداخت.

آيت الله صادق آملي لاريجاني، رييس قوه قضاييه نيز آخرين سخنران اين مراسم بود که به ذکر نکاتي راجع به اهميت پژوهش هاي کاربردي در حوزه هاي علميه پرداخت.

يکي از بخش هاي اصلي اين مراسم، ارايه مباحث نظري و پيشنهادي از سوي چهار نفر از برگزيدگان جشنواره دوم علامه حلي(ره) بود.

بخش اهداي جوايز به برندگان بخش هاي مختلف جشنواره علامه حلي(ره) آخرين قسمت اين مراسم بود.

برندگان اين جشنوراه عبارت اند از: محمدحسين فرج نژاد، سيدلقمان حکيمي، عبدالحسين مشکاني، محمد داوود سخنور، غلامعلي مير نسب، ولي الله عباسي، محمدجعفر رضايي، سيداحمد موسوي، محمد سالم ابراهيمي، عبدالله نظري، ابوالفضل هادي منش، مهدي مسايلي، عبدالله مجدي، محمد ساعدي، محمد پناهي بخش، احمد ناظم، سيدمحسن موسوي، سيدروح الله موسوي زاده، محمدباقر محقق، علي هوشيار، محمد جواد حاجي دولابي، علي هندياني، روح الله رضواني، حميدرضا مظاهري سيف، سيده الهام امامزاده، نرجس رودگر، مهدي کمالي نجف آبادي، افتخار يوسفي روشناوند، زهرا محمدعلي ميرزايي، سعيده يزداندوست، فاطمه شاکرين و زهرا عظيمي.

جشنواره علامه حلي(ره)، جشنواره اي پژوهشي و حوزوي است که به معرفي برگزيدگان جوان طلبه در عرصه پژوهش مي پردازد.

خبرگزاري آينده روشن، داخلي آرشيو خبر انديشه

نجشنبه 24 دي 1388 کد مطلب: 32272

+ دوست شما 
سلام
بابت انتشار کتاب اسطوره هاي سينماي صهيونيستي که در جشنواره علامه حلي (جشنواره پژوهشي طلاب) حائز رتبه اول شده است به شما و نويسنده اين کتاب تبريک مي گويم.
فقط يک انتقاد جدي که دوستانم هم بارها به من گفته اند: چرا اين اثر ارجمند در کتاب فروشي ها موجود نيست؟ در تهران که اصلا و در شهرستان ها خصوصا قم اصلا اصلا يافت نمي شود. چرا نشر موعود و مركز پژوهش هاي اسلامي صدا وسيما اينقدر در توزيع ضعيف است. فروشندگان مختلف مي گويند با نشر هلال و موعود اصلا نمي شود کار کرد. به راستي چرا ؟ حيف اين اثر ارجمند که مي توانست به تيراژ چند ده هزاري برسد و در توزيع نامناسب گير افتاده است.
خبر جام جم در اين باره راببينيد:
دومين جشنواره علامه حلي
جام جم آنلاين: در مراسم اختتاميه اين جشنواره كه در سالن همايش‌هاي مدرسه عالي دارالشفاء قم برگزار شد، محمدحسين فرج‌نژاد با كتاب اسطوره‌هاي صهيونيستي در سينما از حوزه علميه شهرستان قم و سيد لقمان حكيمي با مقاله بررسي تطبيقي آيه اكمال از مجتمع عالي امام خميني(ره) شهرستان قم به عنوان رتبه‌هاي اول در پايه‌هاي نهم تا سال اول درس خارج معرفي شدند.
http://www.jamejamonline.ir/pics.aspx?newsnum=100864840543

http://rcirib.ir/payam/pdf/96/96_493.pdf

معرفي كتاب اسطوره هاي صهيونيستي در سينما در سايت مركز تحقيقات صداو سيما/تهران

مجله پيام پژوهش:http://rcirib.ir/payam/pdf/96/96_493.pdf

وبلاگ نويس محترم
با سلام

به اطلاع مي رساند سومين نمايشگاه بين المللي رسانه هاي ديجيتال از تاريخ 88/7/8 الي 88/7/18 در مصلاي امام خميني از ساعت 10 صبح الي 20 برگزار مي گردد.
لذا از شما دوست عزيز دعوت مي شود از بخش هاي مختلف نمايشگاه بويژه سالن پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ ها بازديد نماييد.

سومين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتيال

سلام

با سري مقالات منجي سلطه گر به روزم . نگاهي به حکومت شيطاني با زبان سينما . هاليوود از نگاه ديگر . حتما مراجعه کنيد . ادامه دارد . نظر دهيد .

+ يك دوست 

سلام

خبرگزاري كتاب ايران هم اين كتاب را در اين آدرس معرفي كرده است:

http://www.ibna.ir/vdcjmhex.uqemizsffu.html

+ مدير وبلاگ به دوستان بزرگوار 

سلام

جناب زين العابدين زاده و آرماگدون هردوي شما لينك شديد. ممنون.

سلام

وبلاگ زيبايي داريد من شما رو لينك كردم . مطالب وب من نيز درهمين زمينه است . اگه دوست داشتيد وب من را به فهرست پيوندهاي خود اضافه كنيد

با تشكر

بنده شما رو لينك كردم.اگر دوست داشتيد مرا هم به فهرست پيوند هايتان اضافه كنيد.وبلاگ بنده هم در مورد صهيونيست و دسيسه هايش است.
+ علوي 

سلام

آدرس دقيق خريد اينترنتي كتاب اسطوره هاي صهيونيستي سينما در سايت پاتوق كتاب:

http://www.ketabroom.ir/part,showEntity/id,3910/lang,fa/

+ مدير وبلاگ به شيدا 
با سلام و تشكر
اين كتاب را از انتشارات موعود و يا مركز پژوهش هاي اسلامي صداوسيما يا نشر معارف در تهران مي توانيد تهيه كنيد. در قم هم دفتر انتشارات معارف خيابان صفائيه روبروي دفتر رهبري تهيه كنيد. در ساير شهرستان ها خريد اينترنتي توصيه مي شود. براي خريد اينترنتي مراجعه كنيد به سايت هاي:
پاتوق كتاب: http://www.ketabroom.ir
سايت موعود: http://www.mouood.org

پايگاه اطلاع رساني ديار سبز آماده درج مقالات ومطالب ارزشمند شماست .

در صورت صلاحديد لينک سايت را در وبلاگ وزين خود درج فرماييد .

www.diaresabz.ir

بنام خدا

سلام

خدا قوت

تبريك بابت انتشار كتاب

از كجا ميتوان اين كتاب را تهيه كرد ؟

   1   2      >