آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
باسلام و تبريک سال نو
------------------
تبليغات شما در جهان آگهي
www.jahanaghi.com
------------------
افزايش تضميني (100در100)آمار بازديد از سايت و وبلاک شما به شرط همکاري
http://www.persian111.com/?rid=1153441383
----------------------
تبادل لينک با جهان آگهي
http://www.jahanagahi.com/index.php?DPT=IP23
pagerank 3


+ سرگردان 

سلام

متذکر مي شوم وبلاگ من يک سايت شخصي است و نظر من درباره کتاب اسطوره هاي صهيونيستي در سينما يک نظر کاملا عجولانه و شخصي بود.اما خوشحالم با وبلاگ شما هم آشنا شدم. اميدوارم شما هم در راستاي رسيدن به اهدافتان دست از تعصب و نگاه يک بعدي برداريد و کمي واقعي تر به همه چيز نگاه کنيد. همه آنچه در وبلاگ شما ثبت شده مطالبي خواندنيست اما به محض خواندن و جهبه گيري شما خوانندگان زيادي صفحه را خواهند بست. بهتر نيست براي رسيدن به همه آنچه بايد تعصب را کنار گذاشته و فرصت انديشيدن بيشتري به خوانندگان و خودمان دهيم.

همه ما هميشه درست گام بر نمي داريم. اسلام دين تعادل است نه تند روي نه کند روي...

بنام خدا

http://www.myleader.blogfa.com/post-36.aspx

امام خامنه اي :

"« بعضى از ما غفلت ميكنيم از اينكه ايجاد اختلاف مذهبى، نقشه و طرح دشمن است براى اينكه ما را مشغول به خودمان كند. غفلت ميكنيم؛ همه‏ى همت يك شيعه ميشود كوبيدن سنى، همه‏ى همت يك سنى ميشود كوبيدن شيعه. خوب، اين خيلى تأسف‏آور است. و دشمن اين را ميخواهد.

دشمن ما فلان گروهك منزوى با چهارتا آدم كوچك يا بزرگ نيست. دشمن ما فلان دولت منطقه‏اى عاجز و ناتوان نيست كه تو ملت خودش هم پايگاهى ندارد. دشمن ما دستگاه عظيم استكبار است كه مهمترين تصميم‏گيرهايش سرمايه‏داران صهيونيست و كمپانى‏دارها و تراست‏دارها و كارتل‏دارهاى گردن‏كلفت دنيايند. اين، در مقابل نظام اسلامى ايستاده است و البته از همه‏ى شيوه‏ها هم استفاده ميكند. ضربه به او خورده است كه اين جور مى‏بينيد از همه‏ى امكانات استفاده ميكند، از همه‏ى وسائل استفاده ميكند. حالا از ايجاد واگرائى نسبت به عقايد اسلامى، سوق دادن جوان به مواد مخدر، به فساد، به استفاده‏ى از غفلت بعضى از دستگاه‏ها، جوانها را آسيب‏پذير كردن، تا اختلافات مذهبى، تا اختلاف شيعه و سنى، تا فلان گروهك؛ و اگر دستش برسد در متن مسئولين بالا و نيمه‏بالاى جمهورى اسلامى هم نفوذ بكند، اين كار را هم ميكند.

با سلام از اينكه قدم رنجه نموده و با نظر ارزشمند خود ياري نموديد سپاسگذارم
مطالبي كوتاه در مورد حجاب اري يا نه در وبلاگ درج شده و پاسخ كوتاهي درباره نظر شما داده شده است اگر سوالي يا نظر ديگري داشتيد در خدمتتان هستم[گل]

تبليغ نمادهاي شيطان پرستي در سايتهاي دولتي !!

ابليسک که نمادي است از آلت تناسلي شيطان به معناي دخول شيطان در کالبد انسان يا تسليم روح خود به شيطان ،به اين دليل، از دوران کهن ابليسک «آلت تناسلي بعل» Shaft of Baal نيز خوانده مي‌شد اخيرا دانسته يا نادانسته توسط سايتهاي بانک تجارت و يک سايت خبري حامي دولت بعنوان تبليغ به نمايش درآمده است .
متاسفانه نمادهاي شيطاني مانند آبليسک آنقدر در جامعه ما نا آشنا هستند که علاوه بر سايت بانک تجارت که مالک آبليسک مذکور است و آنرا در کلکسيون افتخارات خود قرار داده است ، يکي از سايتهاي به اصطلاح اصولگرا نيز اين نماد را براي دريافت مقداري پولدر قسمت تبليغات خود و در صفحه اول سايت قرار داده است !
اين همان نماد کهن شيطان در صحراي عرفات (21 کيلومتري شمال مکه) است که هر ساله توسط ميليون‌ها زائر خانه خدا در مناسک «رمي جمرات» در سه نوبت سنگ باران مي‌شد. در سال‌هاي اخير، حکومت سعودي اين سه نماد باستاني را، که نه تنها از نظر مناسک اسلامي بلکه از نظر تاريخ اديان و اسطوره‌شناسي نيز واجد اهميت منحصر‌به‌فرد است،برداشت و به جايش ديواري ساده گذارد.
پاسخ

مديريت وبلاگ سينما ساحل نجات صهيون:سلام و تشكر از شماخبر خوبي بود ولي... ولي برادرم! سياسي كاري شماها تا كجا كه فرهنگ را هم از دريچه سياست مي بينيد؟؟!! رجا ربطي به دولت ندارد وگرچه طرفدار برخي اعمال دولت نهم است. نمي دانم چرا كينه هاي خود از دكتر احمدي نژاد را چنين ناجوانمردانه خالي مي كنيد؟! شماها اگر دلتان به حال فرهنگ مي سوخت چنين تيتر سياسي نمي زديد!

سلام

وبلاگ پر محتوايي داريد به نظرم هر دو در يك مسير گام نهاده ايم؛

لينك شديد در و بلاگ نو پاي من

سلام دوست عزيز با سلسله مباحثي پيرامون حقوق زن دراسلام در خدمتتان هستم